Mavibahçe Avm No:40/B Karşıyaka-İzmir

İzmir Kanal Tedavisi

Diş tedavisinin temel amacı, dişlerin ağızda tutularak çiğneme işlevinin yerine getirilmesidir. İzmir kanal tedavisi merkezi, ağız içinde görülen kısımlarına kuron, diş etleri içinde kalan kısımlara ise kök denmektedir. Dişlerin kuron bölümleri diş etleriyle çevrelenmiş, sert ve yumuşak doku olarak iki farklı yapıdan oluşmuştur. Kuron kısmındaki sert dokular, diş yüzeyinde bulunan mine ve onun altındaki dentin dokusu olmaktadır. Kök kısmının dışında ise sement ve onun da altında dentin dokusu bulunur. Mine, dentin ve sementten oluşan bu kompleksin içinde sinirler ve damarların bulunduğu bağ dokusu bu boşluğu sarmaktadır. Literatürde bu boşluğa ve içinde yer alan bağ dokusunda pulpa denir. Pulpa, dişin gelişmesinden, sağlıklı bir yapıya kavuşmasına, dişin savunulmasından dişte canlılık belirtilerine kadar tüm işlevler bu doku sayesinde karşılanır.

İzmir Kanal Tedavi Merkezi

Pulpa, birçok farklı nedenden dolayı iltihap ya da mikroorganizmaların yerleşmesi sonucunda enfekte yaşanabilir. İzmir diş hekimi Bu gibi sorunlarda pulpa dokusu çıkartılır ve kanal boşluğu temizlenerek, şekillendirilir. Sonrasında ise doku dostu olan kanal dolgusu maddelerle doldurulur. Bu işlemlerin tümü kanal tedavisi olarak adlandırılır. Diş tedavi İzmir bölgesinde hizmet veren kliniğimiz yüksek kalitedeki cihazlar, birinci sınıf malzemeler ve uzman hekimlerle kanal tedavisinde en kaliteli çözümleri sunuyor.

Kanal Tedavisi Hangi Durumlarda Yapılmalıdır?

• Dişlerde kendiliğinden ağrıların ortaya çıkmasında
  • Ağrıların ilaçla geçmemesi ve dayanılmayacak duruma gelmesi,
  • Dişlere soğuk, sıcak değmesin de dişin etkilenmesi ve bu etkinin çok uzun süre devam etmesi,
  • Diş etlerinde, diş etrafında veya lenf bezlerinde şişkinlik görülmesi
  • Enfekte olan dişte fistül oluşması veya dişte renk değişimi yaşanması

Kanal Tedavisi Aşamaları Nelerdir?

Ortalama olarak 1 saat süren kanal tedavisi basit aşamalardan oluşur ve ağrısız sızısız şekilde gerçekleştirilir. Diş tedavi Karşıyaka işlemlerinde kanal tedavi aşamaları şu şekillerde gerçekleşir.

• Diş ve çevre dokularının anestezi yapılarak uyuşturulması
  • Çevre dokulardan diş izole edilir
  • Endodontik Kavite hazırlanarak kök kanallarına giriş açılır
  • Kök kanal boşluklarına yeniden şekil verilir.
  • Kök kanal boşlukları temizlenir ve dezenfekte edilir.
  • Kök kanalları sızdırmaz bir şekilde doldurulur.

Kanal Tedavisi Sırasında Ağrı Hissedilir Mi?

Var olan ağrının giderilmesi için uygulanacak kanal tedavisinde hastalar asla ağrı, sızı ve acı hissetmezler. Uygulanan lokal anestezi sayesinde hiçbir şekilde acı hissedilmeden kanal tedavisi gerçekleştirilir. İzmir acil diş hekimi kullandığı özel ilaçlar ve yüksek teknolojik cihazlar ile kanal tedavisinde kesin çözümler sunarken günün her saatinde diş tedavisi hizmeti sunarak diş ağrıları çekmenizin önüne geçiyor.

Daha sağlıklı dişlere kavuşulması için uygulanacak kanal tedavisi dünya standartlarındaki tedavi yöntemleriyle uygulanıyor ve her hasta için özel çalışmalar sergileniyor. Yaşanan diş ağrılarının en kısa yoldan ve en kesin sonuçla tedavi edildiği İzmir diş hekimliği yıllardan beri hastalarına daha sağlıklı dişler armağan ederken en kaliteli diş hekimliği hizmetlerini de en uygun fiyatlarla sunarak her açıdan kazanım sağlanmasında önemli rol oynamaktadır.

Ziyaretçi Yorumları

Bir Yorum Yazın

Tedaviler ve randevu almak; daha fazla bilgi edinmek için arayınız.