CAD/CAM Çözümler
Laboratuvar Desteği
Robotik İmplant
Tedavi Planlama

Yerli implant, ülkemizde üretilen implantlar kullanılarak yapılan tedavi sürecidir. Takılan implantların ağzımızda çürüyen dişin kurtuluşu kalmadığında dişi çektirmek tek çözümdür. Çekilen dişin yerinin boş kalması diğer dişlerin daha çok yıpranmasına neden olur. Bu sebep ile eksik dişin yerine diş yapılması gerekir. İmplant, insan bedenine %100 uyum sağlayan tek madde olan titanyum alaşımından yapılan ve cerrahi operasyonla çene kemiğine yerleştirilen diş tedavi yöntemidir.

Ne tür diş olursa olsun hiç biri ana dişin yerini tutmaz. Bu gerçeğin aksini kimse söyleyemez. Sadece ana dişe yakın olan diş türü implant diş olduğu için tüm diş hekimleri tarafından en çok önerilen diş tedavi yöntemidir.
Çünkü gerçek diş gibi doğal görünür, dişin doğru işlevleri yapmasını sağlar ve daha uzun ömürlüdür. Yüz şeklinizde bozulma yapmaz. Sadece boşluk olan yere diş ilavesi yapılır. Tüm bu nedenler de her birey için büyük avantajdır.

Diş implantı son zamanlarda çok yaygınlaşan diş tedavileri arasında yer alır. Yapılan tedavilerin %99’u sorunsuz olarak tamamlanmıştır. İmplantlar titanyum denilen maddeden üretilmektedir. Titanyum, İnsan vücudunun kabul ettiği ve kemik ile uyuşan nadir elementlerden biridir. Ancak çok nadir olarak görülen bazı nedenlerden diş implantı yan etkileri doğurabilir.

Bu nedenlerden bir diş hekiminin yanlış şekilde ve hatalı implant uygulaması sonucunda yan etkileri meydana gelebilir. Tabi beraberinde hastanın diş sağlığına gerekli hijyenin ve özenin göstermemesi de iltihap gibi enfeksiyonları doğurur.

Titanyumdan yapılan implantı nadiren vücut kabul etmeyebilir. Bu durumda en çok sigara kullananlarda meydana gelir. Ya da titanyum alerjisi olanlarda başarısızlık yaşanabilir. Tecrübeli ve güvenilir diş implant merkezlerinde yapılmamış olan implant tedavilerinde sinirler hasar görebilir. Bu hasarlar gülüşleri, konuşmaları etkiler.

Hastanın dişindeki boşluk sayısı ne kadar implant yapılacağı konusunda önemlidir. Yani tek diş boşluğa 1 adet implant yeterli gelir. Ancak yan yana 3 diş boşluğu var ise 2 adet implant gerekecektir. Ağızda yan yana olan her boşluk için ayrı bir implant tedavisi gerektirmez.

en iyi diş doktoru izmir

Yerli İmplant İçin Randevu Almak İster Misiniz?

Tedaviniz hakkında destek almak ister misiniz?

Tedaviniz hakkında bilgi almak ister misiniz? Hasta koordinatörlerimiz sizlere tedavi sürecinizle ilgili hemen bilgi verebilir.