CAD/CAM Çözümler
Laboratuvar Desteği
Robotik İmplant
Tedavi Planlama

İzmir implant tedavisi konusunda birçok şehirden  hastayı ağırlamaktadır. Dünyanın farklı şehirlerinden gelen implant hastaları tedavilerini İzmir’de bulunan kliniklerde gerçekleştirir. Aynı zamanda Türkiye’nin farklı noktalarından hastalar İzmir’i dental implantlarla ilgili tedavileri için ziyaret etmektedir.

İmplant tedavisi, çene destekli operasyonlar için kullanılan genel isimdir. İmplantlar klasik damak ve protezlere göre daha net bir konuşma ve daha konforlu bir çiğneme sağlarken, yanak ve yüz yapısını da doğal haline geri döndürmektedir.

Bu sayede çiğneme yetersizliğinden kaynaklanan sindirim sistemi rahatsızlıklarından kurtulmak mümkündür. Aynı zamanda; doğal, sağlıklı ve estetik bir görünüş sayesinde kişisel güven de yerine getirilir. İmplant nedir yazımız implant hakkında daha detaylı bilgi verebilir.

Ben implant tedavisi için uygun bir aday mıyım?

implant tedavisi uygulaması

implant tedavisi

Uygulanabilmesi için öncelikle diş eti sağlığınızın iyi olması gerekmektedir. Dolayısıyla eğer diş eti problemi yaşıyorsanız öncelikle kliniğimizin periodontoloji uzmanına başvurmanız gerekmektedir. Diş eti problemleri çevresinde de iltihaplanmaya yol açabilir ve implant kaybına neden olabilir. Kemik kaybı yaşayan hastalarda da izmir implant uygulamasının yapılabilmesi için ek tedaviler, örneğin kemik grefti ya da sinüs lifting, gerekebilir.

İmplant çene kemiğine yerleştirilen ve protezlere destek için yapılan yapay diş kökleridir. Bunlar eksik dişlerin yerine yapılan, uzun ömürlü ve yaşam boyu sorunsuz şekilde kullanılabilen daha çok titanyumdan yapılan vidalardır. Bunlar diş doktorları tarafından steril ortamlarda küçük bir cerrahi işlemle çene kemiğine yerleştirilirler.

İzmir İmplant Tedavisi Konusunda Neler Sunar?

İzmir implant tedavisi için birçok farklı seçenek sunuluyor. İl dışından İzmir’e gelen hastalarımız ve İzmir’de yaşayan hastalarımıza çeşitli kolaylıklar Cadde Dental tarafından sunulur.

İmplant Tedaviniz Süresince

• Muayene yapılır. Bu aşamada dişleriniz durumu CAD/CAM destekli cihazlarımızla uzman doktorumuz tarafından kontrol edilir.
  • Değerlendirme yapılır. Değerlendirme aşamasında uzman diş hekimi sağlığınızdaki durumu ölçümler.  Dişleriniz ve ağız yapınızla ilgili detaylı brief verilir.
  • Ek operasyonlar önerilir. Dişlerinizin daha sağlıklı görünmesi için farklı operasyonlar yapılması gerekir mi ve ağız yapınıza uygun ek çözümler var mı sorularını uzman hekim yanıtlar
  • Tedavi aşamasının başlaması eksik dişinizin yerine implant uygulanmasıdır.
  • İmplant aşamasından sonra yeni dişiniz için randevu verilir. İyileşme sürecine göre yeni dişiniz yerleştirilir.

Eksik dişler hastalarda, çiğneme yerine yutmaya, geveleyerek konuşma ve güven eksikliğine yol açan yetersiz ısırıklara kadar birçok semptomun ortaya çıkmasına yol açar. Bu semptomların tedavisine yardımcı olmak için çeşitli dental implant çözümler sunulur.

Dental implantlar yeterli miktarda ve kalitede olmaları şartıyla her yaştaki hastanın çenesine yerleştirilebilir. Ağız hijyenine saygı duyan hastaların çoğu, yani neredeyse tamamı diş implantları için ideal adaylardır. Ancak elbette istisnalar vardır ve uygun olup olmadığınızı bilmeniz gerekir.

İzmir İmplant Tedavisi Konusunda Uygun Fiyatlar Sunuyor Mu?

İmplant tedavisi; kullanılan malzeme, uygulayan hekim, bulunulan ülkenin avantajları doğrultusunda değerlendirildiğinde İzmir İmplant tedavisi konusunda en uygun fiyatları sunan illerin ön sıralarında karşımıza çıkmaktadır. Çeşitli istatistikler ve araştırmalar implant diş için birim fiyattan hesaplanır. Ancak dental implanta sahip olmaktan daha çok onu uygulayan hekimin becerileri de tedavi süreci için önemlidir. Örneğin Amerika Birleşik Devletleri’nde implant ürünleri diğer birçok ülkeye kıyasla daha ucuz bir fiyata sahiptir. Ancak uygulayan merkezlerin tedavi ücretleri hesaba katılırsa bu avantaj ortadan kalkmaktadır. Ayrıca Avrupa ülkelerinden veya dünyanın herhangi bir yerinden Amerika Birleşik Devletlerini ziyaret edecek bir kişi için konaklama ve uçuş süreleri de göz önünde bulundurulursa, Türkiye’nin daha iyi bir seçenek olacağı kolaylıkla söylenir.

izmir implant tedavisi

Yukarıdaki tabloda ülkelere göre 2019 yılı implant fiyatlarının sıralaması yer almaktadır. Ancak; ürün, hekim, lokasyon parametrelerindeki avantajlar değerlendirildiğinde Türkiye açık bir farkla tercih sebebi olmaktadır. İzmir vs Countries Dental Implant Prices üzerinden istatistiklere ulaşılabilir.

İzmir’de İmplant Tedavisinin Başarılı Geçmesini Nasıl Sağlarım?

İzmir implant tedavisi için önemli büyüklükte hastayı ağırlamaktadır. İzmir’de geçen tedavi sürecini hızlandırmak için çeşitli durumları kontrol etmek hastanın elindedir. Tedavi sürecinin daha başarılı geçmesini sağlamak için aşağıdaki hususları gözden geçirmeniz gerekir.

• Yoğun sigara tüketimi: Sigaranın sağlığa olan zararları dental implant tedavilerinde de kendisini gösterir. Yoğun sigara içen bir hastaysanız tedavinizin erken iyileşmesini engellemiş olursunuz. Uzman hekimler özellikle tedavi süresince bu kötü alışkanlığınıza son vermenizi talep eder.
  • Aşırı alkol tüketimi: Alkol tüketimi diş etlerinin iyileşme sürecini bozar. Diş etlerinde oluşan bozulmalar çeşitli parametrelerde tedavi sürecinizi olumsuz etkileyebilir.
  • Periodontal hastalıklar: Diş implantasyonundan önce tedavi edilmeleri gerekir. Periodontal hastalıklar kemik kaybına neden olabilirler. Bu nedenle tedavileri, özellikle implant tedavisi öncesinde sağlanmalıdır. Özellikle yurtdışından İzmir’e implant tedavisi için gelen hastaların bu konudaki tedavilerini de planlamak için Cadde Dental olarak özenle çalışmaktayız.
  • Bağışıklığı artırılmış hastalar: Steroid kullanan hastalar radyasyon terapisine tabi tutulabilir. Otoimmün hastalıkları olan hastalar (bazı MS gibi) için de özel koşullar tedavi süresince yerine getirilir.
  • Gıcırdayan dişler (bruksizm): Bruksizm durumunda, diş kronlarında porselenin aşınmasını önlemek için özel çözümler sağlanır.

Özellikle diş implantı için İzmir’e implant tedavisine geliyorsanız kanser gibi tüm ciddi hastalıkları diş hekiminize bildirmeniz de önemlidir. Diyabet gibi bir rahatsızlığınız varsa bunu da hekiminize bildirmelisiniz. Diş hekiminiz bunu konsültasyonunuz sırasında dikkate alacak ve seyahatinizi gerçekleştirmeden önce size özel bir tedavi planı oluşturacaktır. Cadde Dental olarak uzman hekimlerimiz ve hasta koordinatörlerimizle birlikte implant tedavisi sürecinin yönetiminde bu semptomlara özellikle dikkat ediyoruz.

İzmir Dışından Gelen Hastaların İmplant Tedavileri Nasıl İlerliyor?

Cadde Dental olarak İzmir’de yaşayan hastalarımız başta olmak üzere, Türkiye’nin ve dünyanın her şehrinden hastalarımıza tedavi uyguluyoruz. Kullandığımız robotik implant ve dijital diş hekimliği araçları sayesinde tedaviyi aynı gün uyguluyoruz. Diş hekimlerimiz implant ile ilgili uygulamaları yaptıkları anda gülüşün nasıl görüneceği ile ilgili bilgisayar destekli simülasyonlar kullanıyor. Bu sayede hastalarımız vakit kaybetmeden hızlı ve sağlıklı bir implant tedavisi süreci yaşıyor.

İzmir ili dışarısından gelen hastalarımız için konaklama ve servis konusunda destek sağlıyoruz. Cadde Dental sağlık turizmi konusunda elde ettiği deneyimleri Türkiye’nin her yerinden gelen hastalar için de uygulamaktadır.

en iyi diş doktoru izmir

İzmir'de İmplant Tedavisi İçin Randevu Almak İster Misiniz?

Tedaviniz hakkında destek almak ister misiniz?

Tedaviniz hakkında bilgi almak ister misiniz? Hasta koordinatörlerimiz sizlere tedavi sürecinizle ilgili hemen bilgi verebilir.