Yükleniyor...

İzmir Diş Çekim

Diş Çekme İzmir

Dişler her zaman diş çürüğü olduğu için ağrımaz. Bazen yirmilik diş gibi nedenlerden dolayıda dayanılmaz ağrılar hissedebiliriz. Özellikle diş etinden dışarı çıkamayan ve diş eti içinde gömülü kalan yirmilik dişler hayatı kabusa çevirecek kadar acı verebilir. İzmir 20lik diş çekimi Tüm bu durumlar sizi korkutmasın. Çünkü diş tedavi İzmir şubesinde görev yapan diş hekimlerimiz ile bostanlı diş hekimi yılların uzmanlığı ile sizlere yardımcı olmaktadır. Ayrıca gece başlayan dayanılmaz ağrılarınız olduğunda İzmir acil diş hekimi de her günün 7/24 saatinde acil hastalarına hizmet vermektedir.
Diş hekimliği hastanemizde görev yapan tüm diş hekimleri kendi branşlarında uzmanlaşmış doktorlardır. Hastanemizde diş çekimi, diş dolgusu, implant, ortodonti (diş teli tedavisi), pedodonti (çocukların diş hekimi), endodonti (kök ve kanal tedavisi), diş beyazlatma, protez diş, diş pırlantası, gülüş tasarımı, peridontoloji (diş eti hastalıkları) ve diş estetiği gibi bir çok alanda hizmet vermekteyiz. Her türlü diş rahatsızlıklarınızda yardımcı olan güler yüz ve samimi diş hekimlerimiz müşteri memnuniyeti esas almaktadır.

20’lik Diş’in Önemi Nedir?

20’lik Dişler ağzın en arkasında 20’li yaşlarda çıkmaya başlar. Tabi bu dişin çıkma yaşları bünyeye bağlı olarak çeşitlilik gösterebilmektedir. Bu diş genel olarak 20’li yaşlarda görüldüğü için ismini de yirmilik diş ya da 20 yaş dişi diye almıştır. Diğer dişlerin hepsi tam çıktığından 20’lik diş çıkarken kendine diğer dişlerin yanında yer bulmakta zorlanır. Tabi bu durumda kişi için ağrılı bir süreç haline dönüşür. İzmir Karşıyaka En iyi diş çekimi yapan Diş Kliniği Cadde Dental, ilk kontrol muayenesini ücretsiz yapmaktadır.
20’lik dişler sonradan çıktıkları için zamanla çene yapısını etkilemeye başlarlar. Buda çene bozukluğuna sebebiyet vermektedir. Diş hekimi kontrolünden sonra doktorun tavsiyesinde bir zararı yoksa müdahale yapılmaz, eğer müdahale gerekiyorsa da bir diş hekimi kontrolünde yirmilik dişler cerrahi operasyon ile alınır.

20’lik Diş Sorunları Nelerdir?

20’lik dişler diş fırçalarının zor ulaşacağı bölgededirler, bu yüzden diş çıkarkenki oluşturduğu yara, plaklar ve mikro organizmalar dişetinde iltihap oluşmasına sebep verebilir. 20’lik dişler diğer dişlere göre daha köklü dişerlerdir. Bu neden ile çekilmesi sıkıntılı bir diştir. Yirmilik dişin diş etinde gömülü kalmadığı durumların haricinde diğer diş çekimlerinde çok bir farkı yoktur.

20’lik Diş Çekiminden Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Dişin çekildiği bölge ameliyattan dolayı yara bölgesi olduğu için sancı ve ağrılar meydana gelir, bunun için ağrı kesici ve gargara şeklinde ilaçlar bulunmaktadır.
Ameliyatlı bölge olduğundan bu bölgede ilk 24 saat kanama meydana gelme olasılığı yüksektir bu sebeple alınan sıvıların çok soğuk ya da çok sıcak olmamasına dikkat edilmeli ve yemek yerken ameliyat olan tarafta çiğneme yapmamaya dikkat edilmelidir.
Diş fırçalarken özellikle ameliyat olan bölgeye dikkat edilmeli çünkü bu dönemde ağız temizliği çok önemlidir ameliyatlı yeri fırçalarken hassas bir şekilde fırçalanmalı eğer fırçalama durumunuz yoksa gargara şeklinde ağız hijyeninizi koruyunuz.