Ödeme Yöntemleri

Hastalarımız tarafından en çok sorulan soru, ödeme yöntemleri hakkında oluyor. Ülkemizdeki tüm özel hastaneler ve polikliniklerde olduğu gibi, Cadde Dental olarak tüm kredi kartlarıyla ve nakit olarak çalışabiliyoruz.

Fiyat Avantajı

Cadde Dental olarak dünyanın dört bir yanından gelen hastalarımızı kliniğimizde ağırlıyoruz. Buradan da anlaşılacağı gibi ülkemiz diş tedavilerinin fiyatlandırılması ve kalite açısından oldukça uygundur.

İmplant Tedavisi Pahalı Mıdır?

İmplant tedavilerinin pahalı olduğu hakkında halk arasında olumsuz bir düşünce yer alıyor. Ancak implant tedavileri ileride doğabilecek farklı sağlık sorunları açısından düşünüldüğünde pahalı bir tedavi yöntemi değildir.

Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Polikliniğimizden hemen randevu almak için bize ulaşın.

Ulaşım Nasıl Sağlarım?

Cadde Dental Özel Ağız ve Diş Polikliniği olarak ülkemizin en güzel şehirlerinden İzmir’in en güzel bölgelerinden biri olan Karşıyaka Mavişehir bölgesinde yer alıyoruz. Kliniğimiz toplu taşımalara yakınlığı açısından benzersiz avantajlar sunuyor.

Ücretsiz Özel Transfer

Yurt dışından gelen hastalarımız ve İzmir’de yaşayan 65+ hastalarımız için gerektiği durumlarda ve müsaitlik durumunda transfer hizmeti sağlıyoruz. Bu hizmetimiz sayesinden aksamayan bir tedavi sürecini hastalarımıza yaşatmış oluyoruz.

Konaklama Nasıl Sağlanıyor?

İzmir dışından gelen hastalarımız için anlaşmalı olduğumuz ve kliniğimize yakın otellere yönlendirme yapıyoruz. Ayrıca hastalarımızın bu süreçteki tedavilerinde istediklerinde ulaşabilecekleri hasta koordinatörlerimiz de kendilerine destek oluyorlar.

Tedavi Planlamanızı Hemen Başlatmak İster Misiniz?

Hasta koordinatörlerimiz ile birlikte randevu almak ve tedavileriniz hakkında detaylı bilgi için bize şimdi ulaşın.

Sağlık Turizmine Katkılar

Ülkemiz sağlık turizmi açısından dünyanın en kaliteli ve cazibeli ülkesidir. Cadde Dental olarak Türkiye’de ilk kapsamlı sağlık turizmi yapan kliniklerden biri olmanın gururunu yaşıyoruz.

Online Erişim Sistemleri

Cadde Dental olarak hastalarımızın yurt dışından gelirken ve gelmeden önce ihtiyaç duyabilecekleri tüm envanterleri dijital ortamlardan sağlayabiliyoruz.

CAD/CAM ve Diğer Teknolojik Çözümler

Cadde Dental olarak kullandığımız robotik implant cihazları sayesinde hastalarımıza özel planlamalar yapabiliyoruz. Full dijital olarak kendi bünyemizde cam seramik monolitik zirkonyum yapabiliyoruz. 3D gülüş estetiği çözümlerimiz ile hastalarımızın tedavi sonrası beklentilerini karşılıklı olarak değerlendirebiliyoruz.

Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Polikliniğimizden hemen randevu almak için bize ulaşın.

Randevu Aşaması

Hasta koordinatörlerimize web sitemiz veya telefonla ulaştığınızda, sizin için uygun gün ve saate randevunuz alınır. Randevunuza gelmeden önce diş rahatsızlıklarınız dinlenir ve alanında uzman hekimimize aktarılır.

Tedavi Başlangıcı

Uzman hekimimiz tedaviye karar verdiğinde, tedavi planlamanız çıkarılır ve son teknoloji sistemler yardımıyla tedaviniz başlatılır.

Tedavi Sonrası

Tedaviniz tamamlandıktan sonra belirli periyotlarla uzman hekimlerimiz sağlıklı bir ağıza kavuşmanız için periyodik kontrollerini gerçekleştirirler. Bu süreçte hasta koordinatörlerimiz ve hekimlerimize istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Tedavi planlamanızı hemen başlatmak ister misiniz?

Cadde Dental'de Uygulanan Diş Tedavileri

Cadde Dental olarak tüm diş sağlığı konularında hastalarımızı tedavi etmekteyiz. Tedavi süreçlerinde CAD/CAM destekli teknolojik ekipmanlar kullanıyoruz.

Gülüş Estetiği

Gülüş estetiği konusunda alanında uzman hekimlerimiz ve gülüş estetiğinde kullanılan cihazlarımızla destek vermekteyiz.

Lazer Kesimli Porselen Diş Kaplama

3 boyutlu lazer kesimli cihazlarla üretilen, kendi dişinizden hiç bir farkı olmayan ömürlük estetik dişlere kavuşabilirsiniz.

Zirkonyum Cam Seramik Kaplama

Holywood gülüş tasarımı için uygulanan diş tedavisindeki Zirkonyum Cam seramik materyali sayesinde ömürlük gülüş estetiği.

nobel biocare