Mavibahçe Avm No:40/B Karşıyaka-İzmir

Vidalı İmplant

Anasayfa » Vidalı İmplant

Eksik dişlerin tamamlanması için, çene içine yerleştirilen ve genellikle de vida şeklinde olan yapay diş köklerine implant denir. Çene kemiği titanyumu vücudun bir parçası olarak algıladığı için implantlar titanyumdan yapılır. Yüksek doku uyumundan dolayı başarı oranı çok yüksek olan titanyum implantlar tek diş eksikliğinde veya tüm dişlerin eksikliğinde kullanılan bir tedavi yöntemidir. Sağlam dişlere hiç etki etmeden yerleştirilebilen implant günümüzde en çok kullanılan diş tedavi yöntemidir. İmplant İzmir hizmetleri sayesinde gerçek dişlerinizden farkı olmayan implant dişlerinize kavuşabilirsiniz.

İmplant Hangi Durumlarda Yapılır?

Eksik dişleri olanlar hem işlevsel açıdan hem de estetik açıdan oldukça zorluk yaşayabiliyorlar. Diş eksikliklerinin yaşanmasında çiğneme işlevini kaybeden ağız yemeklerin sindirilmesinde yardımcı olmayacak, ağız ve çenenin estetik yapısı bozulacak ve konuşma bozuklukları yaşanacaktır.

Her nedenle olursa olsun dişlerini kaybetmiş olan kişiler için implant en iyi çözümlerden biri olacaktır. Komşu dişlerden destek almadan uygulanacak implant yöntemi diğer köprü tedavilerine göre daha sağlıklı bir yöntemdir. İmplant Karşıyaka olarak günün her saatinde hastalarımıza hizmet veriyor, teknolojinin son harikası cihazlar ve uzman ekipler ile en iyi implant çözümlerini sunuyoruz.

Türkiye’de İmplant Tedavisi

İmplant tedavisi doğal dişlere en yakın olan tedavi yöntemidir. İmplant uygulanan diş, protez ve köprülere göre daha iyi çiğneme ve konuşma fonksiyonu sağlar. İmplant yöntemi sayesinde yüzünüz de daha doğal bir görüntü oluşur.

İmplant tedavisinde uzman bir hekim tarafından uygun pozisyon ve uzunlukta küçük yuvalar açılır. Kullanılan malzeme ve steril bir ortam yaratmak oldukça önemlidir. Lokal anestezi uygulanarak o bölge uyuşturulur.

İmplant tedavisi için 1 haftalık bir süreç yeterli olacaktır. Kendinden eriyen dikişler sayesinde bir gün içerisinde tedavisi yapılır. implant’ın ilk süreci implant tedavisidir. 6 ay süre içerisinde implantın kemiğe kaynaması beklenir. İmplant yapıldıktan bir hasta sonra ise üzerine uygulanacak porselenler yapılır. Sadece bir implant’ın yapılması yaklaşık olarak 15 dakikayı bulur. Hasta bu süre içerisinde herhangi bir ağrı ve sizi hissetmez.

İmplant tedavisi yapıldığı sırada lokal anestezi uygulandığı için bir acı hissetmezsiniz. Anestezi etkisi geçtikten sonra çok az acı hissedersiniz. Ancak doktorun verdiği ilaçları doğru bir şekilde kullanırsınız acınız devam etmez.

İmplant Tedavisinin Sağladığı Yararlar

İmplant kaybedilen dişler için uygulanan bir yöntemdir. Kaybedilen dişin yerine implant uygulamak çiğneme fonksiyonlarını da doğrudan etkiler. Doğal diş formunda hem estetik açısından hem de çiğneme fonksiyonu açısından bir diş yapılırken çevrede bulunan dişlerin boş olan dişlere kayması ve şekil bozukluğuna neden olması da engellenmiş olur.

Tek diş veya birden fazla diş eksikliğinin olduğu hastalar da klasik köprü yapımı sırasında dişlerin kesilmesi veya küçülmesi söz konusu olabilir. Ancak implant uygulamasın da herhangi bir dişin kesilmesine gerek kalmaz aksine dişsizlik giderilir.

İmplant uygulaması istisnai durumlar haricinde hemen hemen her hastaya uygulanır. İmplantın yerleştirileceği yükseklik ve kalite de kemiği olan her hasta bu uygulamayı yaptırabilir. Bazı hastalar da kalıtımsal olarak çok ince veya kalın kemik olabilir. Bazıların da ise diş eti iltihapları çevrelerinde kemik dokusu eriyebilir. Diş çekimine karar verildiyse kemik kaybı olmadan diş çekimi mutlaka yapılmalıdır.

İmplantın insan vücudunda zararlı olan bir yanı bulunmaz. Herhangi bir yan etki veya alerjik bir durum oluşturmaz. Sadece kullandığınız bir ilaç varsa bunu doktorunuza en baştan söylemeniz de fayda var.

İmplant İşlemi Yapıldıktan Sonra Ne yapmalı?

Operasyon yapıldıktan ilk birkaç gün sonra aşırı sıcak ve soğuk yiyeceklerden kaçınmanız da fayda var. Yumuşak ve besleyici gıdalar tüketebilirsiniz. Sert kabuklu zarar verecek şeyleri ilk etapta yemeyin. Özellikle fındık, ceviz, erik, kiraz ve çekirdek gibi yiyecekleri yememeniz de fayda var.

İşlem yapıldıktan sonra ağız bakımlarını da aksatmayın ki ağız da herhangi bir sorun oluşmasın. Özellikle diş fırçalaması ve ağız gargarası kullanmak çok önemlidir. Günde mutlaka 2 kere dişlerinizi fırçalamanız da fayda var.

İmplant Nasıl Uygulanır?

İki farklı aşamada gerçekleştirilen İzmir implant fiyatları yönteminde ileri cerrahi müdahale gerektirmeyen ve standart tedavi yöntemiyle halledilebilen bir yol izlenir. Lokal anestezi yapıldıktan sonra diş eti kaldırılır ve daha önceden belirlenmiş olan ölçülere göre implant için kemik içeresinde yer hazırlanarak implant yerleştirilir. İkinci aşamaya geçilmesi için bir süre beklenir ve bu süre sonunda kemiğe iyice yerleşen implant üzerine dişi taklit eden kısım yerleştirilerek protez uygulanır.

İmplant Kimlere Yapılır?

İmplant herkes için uygun olan bir diş tedavisidir. Ancak genel olarak sağlık durumu iyi, diş etleri ve çene kemiği implant için uygun kemik bulunduran, ağız bakımı temiz bireylerde daha yüksek başarı oranları oluşturuyor. Kemik kaybı fazla ve çene yapısı uygun olmayan hastalar için implant tedavisinde önce ağız, implant yerleştirmek için uygun hale getirilir.

Kimlere İmplant Yapılmaz?

Baş ve boyun bölgesinde radyoterapi uygulanmış olan bireyler, kemik büyümesini ve gelişimini tamamlamamış gençler ve aşırı sigara kullanan kişilerde implant tedavisi uygulanmıyor. Ayrıca diyabet, yüksek tansiyon, kalp hastalıkları olanlarda da implant uygulanması zor olabiliyor. Ancak bu tür hastalar genel sağlık uzmanlarıyla koordineli şekilde diş hekimi kontrollerine katıldıklarında implant tedavisi uygulanabiliyor.

İzmir’in en çok tercih edilen ve en çok memnun kalınan diş kliniğinden olan İzmir diş tedavi merkezi her türlü diş sorunlarında en kaliteli çözüm yollarını sunuyor. İmplant Bostanlı hizmet seçenekleri sayesinde sizler de ağrı sızı çekmeden, çok kısa bir süre içinde, en ekonomik şekilde en sağlıklı dişlere kavuşabilir ve hayatı kendiniz için daha kolay bir hale getirebilirsiniz.

İmplant Tedavisi Hangi Sağlık Sorunlarında Uygulanamaz?

İmplant İzmir tedavisine engel olacak durumların başında diyabetik hastalar gelmektedir. Ancak bu hastaların düzenli olarak kontrollerini yaptırması durumunda implant tedavisi rahatlıkla uygulanabilir. Diyabetik kontrollerini yaptırmayan ya da yetersiz yaptıran hastalarda iyileşme süreleri uzamaktadır. Bu nedenle hastaların özenle kontrol edilmesi gerekir. Aşırı derecede sigara kullanma alışkanlığı olan hastalarda implant tedavisi sırasında iyileşmeyi geciktirmektedir. Bu yüzden implant tedavisi olmak isteyen hastalar sigarayı tedavi öncesinde bırakmalı ve tedavi sonrasındaki iyileşme döneminde sigara içmemelidir. Bunun dışında kemikleri etkileyen hastalıkları olan ve ilaç kullanan hastalarda doktor kontrolünde implant tedavisine başlamalıdır.

Tedaviler ve randevu almak; daha fazla bilgi edinmek için arayınız.