Tedaviler

Çocuk Diş Tedavisi

Diş Hekimi

Çocuğunuzun dişleri ile ilgili problemler çok erken yaşlarda başlayabilir. Bu dönemde bebeğin beslenmesi, diş bakımı ve emme alışkanlığı hakkında bilgi edinerek ortaya çıkacak problemlerin başlamasını önlemek mümkün olacaktır.

Dişleriniz mi Sızlıyor?

Kanal Tedavisi

Kanal tedavisi dişin sinirlerinin geri dönülmez bir şekilde iltihaplandığında gerçekleştirilen bir müdahaledir. Lokal anestezi ile tedavi yapıldığında hasta hiçbir ağrı hissetmez.

20 lik Dişlerinizde Ağrımı var?

20 lik Diş Çekimi

20’lik Dişler ağzın en arkasında 20’li yaşlarda çıkmaya başlar. Tabi bu dişin çıkma yaşları bünyeye bağlı olarak çeşitlilik gösterebilmektedir. Bu diş genel olarak 20’li yaşlarda görüldüğü için ismini de yirmilik diş ya da 20 yaş dişi diye almıştır.

Gülüşünüzü Beğenmiyormusunuz

Gülüş Estetiği

İzmir Gülüş Tasarımı tedavisinde Rahat bir şekilde gülebilmek, konuşabilmek için düzgün ve sağlıklı bir diş yapımızın olması gerekmektedir. Utanmadan, çekinmeden ağzımızı kapatmadan gülebilmek ve konuşabilmek için doğru ve düzgün bir ağız ve diş yapımızın olması oldukça önemlidir.

Daha Parlak Dişler mi?

Zirkonyum Diş

Zirkonyum diş kaplama tedavisi Fakat iş diş bakımına geldiği zaman çoğu kişide erinme ve ihmal etme söz konusu olmaktadır. Sonrasında meydana gelen sonuç diş çürümesi, geç kalmış diş dolgu tedavisi ve kanal tedavisidir.

Geceleri Diş Ağrısı mı?

Geceleri Açığız

Geceleri artan diş ağrıları ve acil ihtiyaçlar için İzmir gece açık diş hekimi hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. İzmir nöbetçi diş hekimi hizmetimizin yanında, bulunduğunuz konuma göre Karşıyaka nöbetçi diş hekimi merkezlerimizde acil diş tedavisi hizmeti alabilirsiniz.

Dişleriniz Çarpık mı?

Ortodonti Tedavisi

Ortodonti dişlerin çene kemikleri ile, çene kemiklerinin birbirleri ile ve çene kemiklerinin kafa kemikleri ile ilişkisini inceleyen bir bilim dalıdır. Ortodontik tedavi de bu sistemde oluşan bozuklukları tedavi etme şeklidir.

Diş Hekimi Korkusu mu?

Anestezi ile Diş Tedavisi

Ağız ve çene cerrahisi çene ve diş rahatsızlıklarının bulunduğu yerlerde yumuşak dokulardaki ve sert dokulardaki hastalıkları ve yaralanmaları, gelişimsel rahatsızlıkları bunlar sonucunda ağızda ve çene de oluşmuş fonksiyonel bozukları kontrol eden doktorlardır.

İzmir En İyi Diş Polikliniği

Şimdiye Kadar

YILDIR SİZİNLEYİZ

Sizlerle var olduk, Her geçen gün yenilenerek büyüyoruz. Teknolojiyi yakından takip ediyor ve anında uyguluyoruz.

Uzman Doktor

Her Biri Alanında Uzman Profesör, Doçent, Uzman Doktor Kadromuz daima genişlemektedir.

ÖDÜL

Kurulduğumuz günden bu güne kadar aldığımız ödül sayısı.

MUTLU GÜLÜŞ

Bu Sayı her geçen gün artmaktadır. Sizleri Tedavi edince karşılıklı mutlu oluyoruz.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.