Mavibahçe Avm No:40/B Karşıyaka-İzmir

İthal İmplant

Anasayfa » İthal İmplant

İmplantlar yerleştirildikten sonra kemikle kaynaşması için belli bir süre geçmesi gerekiyor. Çok ileri düzeyde bir cerrahi müdahale uygulanmadıysa kişinin yaşı, kemik kalitesi ve fizyolojik durumuna bağlı olarak iyileşme süreçleri 1 ay ile 6 ay arasında değişkenlik gösteriyor. Karşıyaka diş hekimi her hastası için özenli olarak hizmet veriyor ve en kısa sürede sağlıklı dişlere kavuşulmasını sağlıyor. Teknolojinin son cihazları sayesinde tedavi süreçleri kolay geçtiği gibi tedavi sonrası dönemde daha rahat ve ağrısız bir şekilde geçmektedir.

İmplant Tedavisinde Çok Ağrı Olur mu?

İmplant tedavisinin ağrısız geçmesi için lokal anestezi uygulanıyor. Bazen ise hastanın tercihiyle veya gerekli görülen tıbbi durumlarda sedasyon ve genel anestezi uygulanabilir. Operasyon sonrasında kullanılan ağrı kesici ilaçlar ağrı duymamada etkili oluyor. Cadde Dental İzmir uzman diş hekimi profesyonel kadrosu ile uygulamaları, uzman doktorlar ve son sistem cihazları ile hiçbir şekilde ağrı duymadan implant diş fiyatları tedavinizin gerçekleşmesini sağlar. İşlem sırasında ve sonrasında hiçbir ağrı hissetmeyeceğiniz gibi tedavi sonunda ağzınızda implantların varlığını bile hissetmeden gerçek dişleriniz gibi kullanacaksınız.

İmplantın Yapıldığı Madde Nedir?

Titanyum ve alaşımlarından üretilen implantlar ağız sıvılarından etkilenmez ve ağız kuvvetine dayanan şekilde üretilmiştir. Özel maddeler ile kaplanan titanyum implantlar dokulara en iyi şekilde uyum sağlar ve kısa sürede iyileştirme özelliğine sahiptir. Hiçbir şekilde ağızda zorluk çıkarmadan uyum sağlayacak implantlar gerçek diş yapısına en yakın yapıları oluşturur.

İmplant Vücut Tarafından Reddedilir mi?

Yıllardan beri İzmir için en iyi diş sağlığı hizmetlerini sunan İzmir diş hekimi Cadde Dental her sorunda en iyi çözüm yolunu sunarak diş ağrılarından en etkili şekilde kurtulmanızı sağlıyor. Birebir hastaya uygun şekilde uygulanacak implant tedavisinde hastanın tüm kriterleri göz önüne alınıyor ve sorunsuz şekilde diş tedavisi uygulanıyor. Her aşamasında özel ilgi, uzman gözetimi ve teknolojik cihazlarla uygulanacak implant yöntemi daha kaliteli ve sağlıklı bir diş yapısına kavuşulmasını sağlayacaktır.

Her türlü diş şikayetleriniz için ulaşabileceğiniz Cadde Dental İzmir diş hekimi, doğru, profesyonel ve kaliteli hizmetler sunarak dişlerinizden uzun süre memnun kalacağınız tedavi yöntemlerini almanızı sağlayacaktır.

İzmir İmplant

Günümüzde en çok uygulanan ağız ve diş tedavilerinden birisi olan implant, doğal dişlere en yakın alternatifleri oluşturmaktadır. Özellikle diş eksikliği bulunan kişilerin estetik amaçla tercih etmiş oldukları bu yöntem, diş kaybı ve çene eklemi sorunlarının çözümü konusunda da oldukça etkilidir. İzmir implant uygulamaları açısından oldukça başarılı çalışmaların yapıldığı kliniğimizde hem estetik hem de tedavi açısından başarılı sonuçlar elde edilmektedir.

İmplant Nedir?

İmplant; eksik dişlerin yerine konulabilmesi için çene içine yerleştirilen yapay bir diş köküdür. İmplantların yapım malzemesi titanyumdur. Çünkü vücut yapısına çok benzediğinden dolayı çene kemiği titanyumu vücudun bir parçası olarak algılar. Yüksek doku uyumu sağlanabildiği için de implantlarda başarı oranı son derece yüksektir.

İmplant, tek diş eksikliği olan hastalarda uygulanabildiği gibi birden fazla eksik olduğu durumlarda da uygulanabilmektedir. Üstelik komşu dişlere hiçbir müdahale gerçekleştirilmeden yapılmaktadır.  Bu uygulama komşu dişlere hiçbir müdahalede bulunmadan yapıldığı gibi ayrıca sonrasında çiğneme hissi de normale oldukça yakındır. Bu nedenlerden dolayı söz konusu uygulama İzmir implant merkezlerinde en çok uygulanan tedavi yöntemlerinden birisidir.

İmplant Uygulaması Hangi Durumlarda Yapılmalıdır?

Özellikle diş eksikliği sorunu yaşayan kişiler fonksiyonel anlamda sıkıntı yaşamanın yanı sıra estetik olarak da sıkıntı yaşarlar. Çünkü diş eksikliği nedeniyle kişi sağlıklı bir çiğneme eylemi gerçekleştiremez. Ayrıca diş eksikliği çene ekleminde bir takım sorunların yaşanmasına da neden olmaktadır. Bunun yanı sıra ortaya çıkan estetik problemler, konuşma bozukluğu gibi problemler de kişinin kendisine olan güveninin zedelenmesine neden olabilmektedir.

İmplant Ağız kokusu yapar mı?

Kaybolan dişlerin olduğu alanlarda zaman içerisinde çene kemiğinde erime ortaya çıkar. Markası belli olmayan implantlar ağız kokusu yapabilir. Ancak kurtarılamayacak düzeyde hasarlı olan dişin çekiminden hemen sonra implant uygulaması gerçekleştirilebilirse bu erime önemli ölçüde azaltılabilir. İmplant yapılan alan komşu dişlerden hiçbir şekilde destek almaz. Bu durum da klasik köprü uygulamalarına göre çok daha koruyucu olmaktadır.

İmplant Diş Neden Düşer?

İmplant uygulaması yapılmasının bir diğer nedeni de protezle ilgilidir. Yanlış takılan implantlar ve kullanımdan kaynaklı olarak implant düşebilir. Çenelerde yer alan en son dişlerin eksik olduğu durumlarda bir protez yapılmamışsa ya da tamamen dişsiz olan ağızlarda protezin ağız içinde hareket etmesini engellemek için de implant uygulamasına başvurulabilmektedir.

Kısacası implantlar; dişlerini periodontal hastalıklar, çürük ya da başka nedenlerle kaybetmiş olan kişilerde iyi bir ağız sağlığı için en ideal tedavi yöntemidir.

İmplantın Ağız Sağlığına Faydaları

İzmir implant tedavi uygulamalarından yararlanan birçok kişi izmir dental implant tedavisi sonrasında normal gündelik yaşamlarına geri kavuşmuşlardır. Çünkü söz konusu tedavi yönteminin kişiye sağlamış olduğu faydalar şu şekildedir:

• Kaybedilen dişlerle neredeyse aynı özelliklere sahip, doğal dişler elde edilir
  • Kaybedilen dişin bulunduğu alandaki kemik kaybı önlenir
  • Çiğneme sistemi fonksiyonları yeniden sağlıklı bir şekilde devam eder
  • Kayıp dişin çevresindeki dişlerin bu boşluğa kayarak şekil bozukluğu yaratmaları önlenir.
Tedaviler ve randevu almak; daha fazla bilgi edinmek için arayınız.