İzmir İmplant

implant_LWrHAr.jpg

İmplant Tedavisi İzmir

İnsan dişleri insanların hayatlarında İzmir İmplant ki en önemli organlarından birisi ve kaybettiği zaman ise en çok üzüldüğü yerlerinden biridir. Dişler ağrıdığı ve çürüdüğü zaman uygulanılacak bir tedavi yöntemi kalmadığı zaman çekilmeye mecbur kalınır. Ama dişlerimiz olmadan yemek yiyemeyiz, hatta ondan daha önemli kendimizde bir görüntü kirliliği hissederiz. Bunun için dişlerimiz çekildiği zaman artık üzülmeye gerek yok. Çünkü implant İzmir merkezi sayesinde dişlerinize artık İzmir implant yaptırabilirsiniz. İmplant Karşıyaka diş köklerine insan vücudunun kabul edileceği şekilde tasarlanmış çenenin köküne yapılan bir yapay diştir. Artık tüm dünyada yapılan bu implant tedavisi İmplant Karşıyaka ve İmplant Bostanlı hastanelerimizde yapılmaktadır.

İmplant Tedavisi İçin Uygun Biri Miyim ?

İmplant tedavisinin yapılabilmesi için ilk önce diş etlerinizin sağlıklı olması gerekiyor. İzmir Diş İmplant Eğer diş eti problemi yaşıyorsanız ve böyle bir rahatsızlığınız var ise periodontoloji uzmanı ile görüşerek probleminizi gidermek için yardım alabilirsiniz. Diş eti hastalığı bulunan bir kişide implant tedavisi iltihaplanma yapabilir ve yapacağımız implantın kaybına yol açabilir. Ancak implant tedavisi yapacağımız hastalarımızın sorunlarını aştıktan sonra implant tedavimize başlayabiliriz. İmplant tedavilerimiz arasında bir sürü implant çeşitlerimiz bulunmaktadır.

İmplant Nasıl Uygulanır ve İmplant Nedir ?

İmplant dişini kaybetmiş bir kişinin boşluğunu doldurması için uygulanan muhteşem tedavilerden biridir. İmplant çene kemiğine yerleştirilen bir yapay diştir. İmplant eksik dişlerin yerine yapılan ve boşlukları doldurmak için uygulanan tedavilerden biridir. Çene kemiğine yerleştirilerek ömür boyu kullanılabilir hale getirilen ve diş doktorlarımız tarafından uygulanan küçük bir cerrahi işlem ile uygulanan bir operasyondur. Çene kemiğine yerleştirilen bu titanyum vidalar iki ile üç ay arasında çene kemiğine iyice oturur. Gerçek dişinizin yerini alan bu köke artık implant uygulanmış ve takacağımız protezleri taşıyabilecek hale gelmiştir.
İmplant yaptırmanızın en önemli ve en güzel yanı çekilen dişinizin yerine uygulanan implant tedavisi ile yapmış olduğumuz protez dişin daha iyi tutmuş olmasıyla eski dişlerinizden bile daha güzel ve sağlam olmasıdır. Eski dişinizden de daha iyi kullanacağınız bu implant dişinizle uzun ömürlü ve ömür boyunca mutlu ve ağrısız bir şekilde diş yaptırmış olacaksınız.

İmplantı Herkes Rahatça Kullanır Mı?

İmplant tedavisi yaparken gelen hastalarımızın implant yerleştireceğimiz kemik yapısının uygun olması, kemik yoksa yapay kemik oluşturulacağı taktir de ve yapacağımız tedavi yönteminde yaraların iyileşmeyeceği bir hastalık bulunmaması durumunda hastalarımızın istediği kadar implant yaptırmasında hiçbir sakınca bulunmamaktadır. Yapacağımız implant tedavisinde çene kemiğine yerleştireceğimiz vidaların belirli ölçüleri ve boyları bulunmaktadır. Bu vidaları çene kemiğine uygulayabilmemiz için çene kemiğinde yeterli genişlik bulunmak zorundadır. İmplant tedavimizi uygulayabilmemiz için sağlıklı bir çene kemiğinin bulunması gerekmektedir. İmplant tedavimizi yaptıktan sonra diş etiniz sağlıklı olması gerekir.

İmplant Tedavisinde Acı Duyulur Mu?

Hastalarımıza yapacağımız anestezi uygulamasıyla implant acı duyulmadan yapılır. Tedavimiz bittikten sonra vereceğimiz ağrı kesiciler ile oluşabilecek ağrılara karşı önlem alınmaktadır.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.