Lamine Diş, herhangi bir dişin ön yüzeyine metal desteksiz olarak üretilen maddenin doktorlarımız tarafından uygulanmasıdır. Lamine Diş estetik görünümlü bir diştir. Diş minelerinde delikler olan, diş mineleri aşınmış, zamanla renkleri değişikliğe uğramış kişilere Lamine Diş tedavisi uygulanır. Lamine Diş tedavisiyle birlikte estetik açıdan harika bir görünüme kavuşursunuz.

Dişlerin ön yüzeyi için üretilen 0,3 ila 0,10 mm kalınlığında olan harika estetik görünüm sağlayan bir diğer adı da yaprak porselen diş olan özel ultra ince bir porselendir. Diğer adları ise lamine, dental veneer, yaprak porselen’dir. Özel ince porselenler dişlerin ön yüzeylerine yapıştırılır sonrasında dişlerin genişlik, uzunluk, şekil ve renk değişikliği gerçekleşir.

Delinmiş, kırılmış, aşınmış, aralarında boşluk bulunan dişlere, rengi değişikliğe uğrayan dişlere uygulandığı gibi Estetk bir gülüşe sahip olmak isteyen kişilere de uygulanabilmektedir.

Nasıl Lamine Diş Yaptırabilirsiniz?

Öncelikle polikliniğimize gelip muayene olmanız ve dişlerinizin lamine diş tedavisine uygun olup olmadığına doktorunuzun karar vermesi gerekir. Daha Sonra ise Panoramik röntgeninizin çekilmesi ve uygun tedavi süresi hakkında bilgi alırsınız. Diş Doktorunuz lokal anestezi uygular ve lamine uygulanacak dişlerinizi 0,5 mm aşındırma işlemine tabi tutar. Daha sonra ölçü alır ve diş teknisyenine yollar. Diş teknisyeninden gelen lamine dişleriniz özel yapıştırıcılar ile sabitlenir. 7-10 gün sonra ise kontrol için çağrılırsınız.

Lamine Diş Fiyatları

Türk Diş Hekimleri Birliğinin belirlediği fiyatlarla çalışan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğimizde muayene olmadan fiyat vermeme prensibimiz vardır. Muayenemiz ücretsizdir.

Herkese Lamine Diş Yapılabilir Mi?

Çiğneme bozukluğu ve çene kapanışında problemler olmayan herkese lamine diş yapılması mümkündür. Porselen diş kaplaması da çoğunlukla önerilmektedir.

Dişlere Dokunmadan Lamine Diş Yapılabilir Mi?

Diş muayeneniz sonrasında karar verilebilir.

Lamine Dişler Düşer Mi?

Lamine dişler çok hassastır. Lamine diş uygulaması sonrasında dişlerinizle herhangi bir sert nesneyi kırmaya çalışmadıktan sonra ömür boyu rahatça kullanabilirsiniz.

en iyi diş doktoru izmir

Lamine Diş Uygulaması İçin Randevu Almak İster Misiniz?

Tedaviniz hakkında destek almak ister misiniz?

Tedaviniz hakkında bilgi almak ister misiniz? Hasta koordinatörlerimiz sizlere tedavi sürecinizle ilgili hemen bilgi verebilir.