Lamine Diş

Her hangi bir dişin ön yüzeyine metal desteksiz olarak üretilip doktorlarımızla uygulanan estetik görünümlü diştir. Diş minelerinde delikler olan, diş mineleri aşınmış, zamanla renkleri değişikliğe uğramış kişilere uygulanan Lamine Diş, estetik açıdan harika bir görünüme kavuşmanızı sağlar.

Dişlerin ön yüzeyi için üretilen 0,3 ila 0,10 mm kalınlığında olan harika estetik görünüm sağlayan bir diğer adı da yaprak porselen diş olan özel ultra ince bir porselendir. Diğer adları ise lamine, dental veneer, yaprak porselen’dir. Özel ince porselenler dişlerin ön yüzeylerine yapıştırılır sonrasında dişlerin genişlik, uzunluk, şekil ve renk değişikliği gerçekleşir.

Delinmiş, kırılmış, aşınmış, aralarında boşluk bulunan dişlere, rengi değişikliğe uğrayan dişlere uygulandığı gibi Estetk bir gülüşe sahip olmak isteyen kişilere de uygulanabilmektedir.

Nasıl Lamine diş Yaptırabilirsiniz?

Öncelikle Polikliğinimize gelip muayene olmanız ve dişlerinizin lamine diş tedavisine uygun olup olmadığına doktorunuzun karar vermesi gerekir.
Daha Sonra ise Panoramik röntgeninizin çekilmesi ve uygun tedavi sürei hakkında bilgi alırsınız.
Diş Doktorunuz lokal anestezi uygular ve lamine uygulanacak dişlerinizi 0,5 mm aşındırma işlemine tabi tutar.
Daha sonra ölçü alır ve diş teknisyenine yollar. Diş teknisyeninden gelen lamine dişleriniz özel yapıştırıcılar ile sabitlenir. 7-10 gün sonra ise kontrol için çağırılırsınız.

Lamine Diş Fiyatları

Türk Diş Hekimleri Birliğinin belirlediği fiyatlarla çalışan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğimizde muayene olmadan fiyat vermeme prensibimiz vardır. Muayenemiz ücretsizdir.

Herkese Lamine Diş Yapılabilir mi?

Çiğneme bozukluğu ve çene kapanışında problemler olmayan herkese lamine diş yapılabilmektedir.

Dişlere dokunmadan lamine diş yapılabilir mi?

Diş muayeneniz sonrasında karar verilebilir.

Lamine dişler düşer mi?

Lamine dişler çok hassastır. Lamine diş uygulaması sonrasında dişlerinizle herhangi bir sert nesneyi kırmaya çalışmadıktan sonra ömür boyu rahatça kullanabilirsiniz.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.