CAD/CAM Çözümler
Laboratuvar Desteği
Robotik İmplant
Tedavi Planlama

Ağız ve çene cerrahisi çene ve diş rahatsızlıklarının bulunduğu yerlerde yumuşak dokulardaki ve sert dokulardaki hastalıkları ve yaralanmaları, gelişimsel rahatsızlıkları, bunlar sonucunda ağızda ve çenede oluşmuş fonksiyonel bozukları kontrol eden diş hekimliği dalıdır.

Ağız ve Çene Cerrahisi Nedir?

Ağız ve Çene cerrahisi doktorlarımız hastanelerde görev yapmaktadır. Hatta ani rahatsızlıklarda bile İzmir diş doktoru ve İzmir diş hekimi ziyaret edilerek kontrol ettirebilir. Her türlü diş rahatsızlıklarınızı ve sorunlarınızı hastanemizde bulunan İzmir diş hekimi ile çözebilirsiniz.

Ağız; yüzdeki avurtlarla iki çene arasında yer alan kısımdır. Solunuma ve besin almamıza yarayan içerisinde dil ve dişlerden oluşan bir boşluktur. Çene ise omurgalılarda başta yer alan kemik veya kıkırdaktan destek alan, dişleri taşıyan ve ağzın açılıp kapanmasına yardımcı olan iki parçaya verilen addır.

Ağız ve Çene Cerrahisi, ağız ve çene bölgesinde yer alan hastalıklara cerrahi müdahale gerektiren işlemlerde kullanılır.

Ağız Ve Çene Cerrahisi İçin Temizliğin Önemi

Ağız temizliği hem sağlık açısından önemlidir hem de dişlerimiz için önemli bir faktördür. Bütün gün yediğimiz içtiğimiz şeyler ilk önce ağzımızda öğütülüp sonra mideye gider. Dişlerin arasında kalan kalıntılar temizlenmediğinde insanlara fazlasıyla zarar verir. Ciddi hasarlara sebep olabilir ve hatta acil müdahaleler gerekebilir.

ağız ve çene cerrahisi
ağız çene cerrahisi görselleri

Yamuk Çene Düzelir Mi?

Diş ağrısı başladığında çekinilmez bir hal alır ve insanlar ilk önce etraftan duydukları kulaktan dolma şeylerle hareket ederek ağrıyan dişlerini daha da kötü bir hale getirebilirler. Yamuk çene tedavisi kullandıkları ağrı kesiciler veya doğal yöntemler bir doktorun yerini asla tutmaz. Bunun gibi bir durumla karşılaştığınızda hemen bir hastanede nöbetçi bir hekim bulmalısınız. Bu ilerledikçe bütün dişlerinizi kaybetmenize sebep olabilir ve protez dişler kullanmaya bile başlayabilirsiniz. Diş protezi, demek bütün dişlerini kaybedip artık takma dişler kullanmaya başlamanız anlamına gelir.

Cerrahide Diş Tedavisi Nasıl Olur?

Ağız bakımı yapılmadığında tabii ki de her şey yolunda gitmeyecektir. Ufak tefek çürükler de meydana gelebilir daha büyükleri de meydana gelebilir. Büyük hasar aldığında en son çare olarak dişi kurtarmak için kanal tedavisi yapılır fakat bu da işe yaramayıp dolgu dişe tutunamaz bir hal alırsa dişini kaybedecektir. Kaybedilen dişin yeri boş da kalabilir ya da yerine implant da yapılabilir. İmplant demek kaybedilen dişin yani çekilen dişin yerine aynı diş görüntüsünü ve fonksiyonları tekrar kazandırmak adına insanların çene kemiğine yerleştirilen tabii ki kişinin vücuduna uygun olan malzemeler kullanılarak elde edilen yapay diş kökü olarak adlandırılan diş tedavi yöntemidir.

izmirde ağız ve çene cerrahisi
İzmirde çene cerrahisi nasıl gerçekleşir

20’Lik Diş Tedavisi Nasıl Yapılır?

20’lik diş diye tabir ettiğimiz dişler çenemizin en arka kısmında bulunan ve 20 li yaşlarda görünen beyaz ve büyük azı dişlerdir. 20’li yaşlarda çıkan bu dişler çoğu insan da büyük sorunlar yaratmış ve büyük acılar çekmesine sebep olmuştur. 20’lik dişleri cerrahi bir operasyon ile düzgün bir şekilde acı vermeden ağrısız olarak uzman doktorlarımız tarafından çekilebilmektedir.

Gömülü 20’lik Diş Çekimi Fiyatları

Özellikle diş etinden dışarı çıkamayan ve diş eti içinde gömülü kalan yirmilik dişler hayatı kabusa çevirecek kadar acı verebilir. İzmir’de 20’lik diş çekimi yaparken cerrah da bulunduran kliniklerden bir tanesiyiz. Cerrahi diş çekimleri ile ilgili tüm bu durumlar sizi korkutmasın. Cadde Dental diş tedavi İzmir şubesinde görev yapan diş hekimlerimizin yılların uzmanlığı ile sizlere yardımcı olduğunu unutmayın.

Çene Cerrahisi Hangi Diş Tedavilerinde Kullanılır?

Maksillofasiyal cerrah hekimler, aşağıdaki rahatsızlıkları tedavi eder. Baş ve boyun bölgesi ile ilgili birçok hastalığı tedavi etme yetkinliğine sahiptir.

Çene Cerrahlarının Yaptığı Tedaviler:

• Yanlış hizalanmış çeneler
  • Gömülü yirmilik dişler
  • Oral rekonstrüktif cerrahi
  • Baş ve boyun kanserleri ve diş implant tedavisi

Bu cerrahlar ayrıca, anestezi ile diş tedavileri gerçekleştirdiği için anestezi altındaki hastaların reaksiyonu ve komplikasyonlarında uzmandır.

en iyi diş doktoru izmir

Ağız ve Çene Cerrahisi İçin Randevu Almak İster Misiniz?

Tedaviniz hakkında destek almak ister misiniz?

Tedaviniz hakkında bilgi almak ister misiniz? Hasta koordinatörlerimiz sizlere tedavi sürecinizle ilgili hemen bilgi verebilir.