Agız ve Çene Cerrahisi

Ağız ve çene cerrahisi çene ve diş rahatsızlıklarının bulunduğu yerlerde yumuşak dokulardaki ve sert dokulardaki hastalıkları ve yaralanmaları, gelişimsel rahatsızlıkları bunlar sonucunda ağızda ve çene de oluşmuş fonksiyonel bozukları kontrol eden doktorlardır. Bu doktorlar hastanelerimiz de 7/24 görev yapmaktadır. Hatta ani rahatsızlıklarda bile İzmir nöbetçi diş hekimi ve İzmir gece açık diş hekimi ziyaret edilerek kontrol ettirebilir. Her türlü acil diş rahatsızlıklarınızı ve sorunlarınızı hastanemizde bulunan İzmir acil diş hekimi ile çözebilirsiniz.

• Ağız Ve Çene Nedir?
  • Ağız Temizliğinin Önemi?
  • Diş Tedavisi Nasıl Olur?
  • 20 Lik Diş Tedavisi Nasıl Yapılır?
Ağız Ve Çene Nedir?

Ağız; yüzde ki avurtlarla iki çene arasında yer alan kısımdır. Solunuma ve besin almamıza yarayan içerisinde dil ve dişlerden oluşan bir boşluktur. Çene ise omurgalılarda başta yer alan kemik veya kıkırdaktan destek alan, dişleri taşıyan ve ağızın açılıp kapanmasına yardımcı olan iki parçaya verilen addır.

Ağız Temizliğinin Önemi?

Ağız temizliği hem sağlık açısından önemlidir hem de dişlerimiz için önemli bir faktördür. Çünkü bütün gün yediğimiz içtiğimiz şeyler ilk önce ağzımızda öğütüp sonra mideye gider ve dişlerin arasında kalan kalıntılar temizlenmediğinde insanlara fazlasıyla zarar verir. Ciddi hasarlara sebep olabilir ve hatta acil müdahaleler gerekebilir.
Diş ağrısı başladığında çekinilmez bir hal alır ve insanlar ilk önce etraftan duydukları kulaktan dolma şeylerle hareket ederek ağrıyan dişlerini daha da kötü bir hale getirebilirler. Kullandıkları ağrı kesiciler veya doğal yöntemler bir doktorun yerini asla tutmaz. Ve bunun gibi bir durumla karşılaştığınızda hemen bir hastanede nöbetçi bir hekim bulmalısınız. Bu ilerledikçe bütün dişlerinizi kaybetmenize sebep olabilir ve protez dişler kullanmaya bile başlayabilirsiniz. Diş protezi, demek bütün dişlerini kaybedip artık takma dişler kullanmaya başlamanız anlamına gelir.

Diş Tedavisi Nasıl Olur?

Ağız bakımı yapılmadığında tabii ki de her şey yolunda gitmeyecektir. Ufak tefek çürükler de meydana gelebilir daha büyükleri de meydana gelebilir. Büyük hasar aldığın da en son çare olarak dişi kurtarmak için kanal tedavisi yapılır fakat bu da işe yaramayıp dolgu dişe tutunamaz bir hal alırsa dişini kaybedecektir. Kaybedilen dişin yeri boş da kalabilir ya da yerine implant da yapılabilir. İmplant demek kaybedilen dişin yani çekilen dişin yerine aynı diş görüntüsünü ve fonksiyonları tekrar kazandırmak adına insanların çene kemiğine yerleştirilen tabii ki kişinin vücuduna uygun olan malzemeler kullanılarak elde edilen yapay diş kökü olarak adlandırılan diş tedavi yöntemidir.

20 Lik Diş Tedavisi Nasıl Yapılır?

20 lik diş diye tabir ettiğimiz dişler çenemizin en arka kısmında bulunan ve 20 li yaşlarda görünen beyaz ve büyük azı dişleridir. 20 li yaşlarda çıkan bu dişler çoğu insan da büyük sorunlar yaratmış ve büyük acılar çekmesine sebep olmuştur. 20 lik dişleri cerrahi bir operasyon ile düzgün bir şekilde acı vermeden ağrısız olarak uzman doktorlarımız tarafından çekilebilmektedir.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.