İzmir Gece Açık Diş Hekimi

klinik-1200x675.jpg

İzmir Gece Açık Diş Hekimi

Diş sağlığında meydana gelen sorunlar özellikle gece ağrılarıyla kendisini gösterir. Geceleri artan diş ağrıları ve acil ihtiyaçlar için İzmir gece açık diş hekimi hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. İzmir nöbetçi diş hekimi hizmetimizin yanında, bulunduğunuz konuma göre Karşıyaka nöbetçi diş hekimi merkezlerimizde acil diş tedavisi hizmeti alabilirsiniz.

Neden Geceleri Diş Ağrısı Yaşıyorum?

Aslında dişlerin gece ağrıması sorunlu dişin sağlığının daha da kötüleşmesi ile ilgili değildir. Yani, ağrının oluşması dişinizin tedaviye ihtiyacı olduğunu gösterir fakat geceleri ağrıların artması bedenin çalışma biçimiyle ilgilidir. Gece ağrısı artan dişler veya gündüz hissedilen sızılar, mutlaka bir diş hekimine görünmemizi ve sorunun ihmal edilmemesi gerektiğini bize hatırlatır. Diş sorunları ilerlemeye müsait olan sorunlardandır. İleride başka sağlık sorunlarına neden olabilen bu sorunlar için düzenli diş bakımı yapmanız ve muayene olarak gerekli tedavileri almanız gereklidir. Geceleri sorunlu dişlerde ağrının daha fazla hissetmesiyse bedenin kendini tedavi etmeye çalışmasından ve diş yapısının hassaslığından kaynaklanır. Geceleri hücrelerini yenileyen vücut sorunlu yerleri tedavi eder. Diş bölümündeki yoğun kan basıncı ağrıların daha şiddetli yaşanmasına neden olur. Bu tür ağrılarla bilinçsiz ağrı kesici kullanımıyla, alkol içeren sıvı uygulama gibi hatalarla mücadele etmemek gerekir. Size en yakın noktadaki acil diş tedavisi merkezine giderek doktorunuza görünmeniz yararlı olacaktır.

Diş Tedavisi Nasıl Yapılır?

Sorunlu diş ve ağız problemleri için merkezimizde, hekimlerimizle birebir olarak görüşmenizde yarar vardır. Kulaktan dolma bilgilerle hareket ederek veya merkezlerimizi arayarak diş sorunlarınızla ilgili net bir teşhisin konulması mümkün değildir. Düzenli olarak dişlerinize bakım uygulamalı ve doktorunuzun size önereceği sürelerde muayene olmanız diş sağlığı açısından alacağınız önlemlerdir. Bunun yanında, ağrı, çürük, diş şekli bozukluğu veya eksikliği durumlarında yine hekiminize görünerek, onun önereceği size uygun bir tedavi sürecinin başlatılmasında yarar vardır. Bu süreçte doktorunuz ilk olarak sizinle yüz yüze görüşür, ağız ve diş sağlığınızı inceler ve sizden ağız – diş filmi ister. Bu aşamadan sonra sorunlu diş yapıları tespit edilerek hangi tedavilerin gerekli olduğu belirlenir. Bu tedaviler arasında dolgu, implant – protez, diş estetiği gibi yöntemler bulunur. Uygulanacak tedavi yöntemleri belirlendikten sonra doktorunuz size hangi aralıklarla merkezimize geleceğinizi ve hangi tedavi işlemlerinin yapılacağını bildirecektir. Diş hekimlerimiz tedavi sonrasında size destek olmaya devam edecek ve diş sağlığınızı nasıl koruyacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Diş Tedavi Yöntemleriniz Nelerdir?

Gelişen teknolojik olanakları inceleyen ve hastalara en kısa sürede en düşük bütçeli tedavi yollarını öneren merkezimizde verdiğimiz hizmetler şöyledir:

• Diş Beyazlatma ve Bakım
  • Diş Dolgusu
  • Dental İmplant (Eksik dişler için yapay diş kökü ve protez diş uygulaması)
  • Estetik Diş Hekimliği (Daha sağlıklı ve düzgün bir ağız – diş yapısı oluşturmak)
  • Ortodonti (Çene kemiği sorunları ve diş şekil bozukluklarının giderilmesi)
  • Pedodonti (Çocuklar için diş tedavi ve bakım yöntemleri)
caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.