İzmir Diş Eti Tedavi

dis-tasi-tedavi-izmir.png

İzmir Diş Eti Tedavi Merkezi Cadde Dental Diş Polikliniği diş eti hassasiyetinize çözüm sunar ve tedavi eder.

Dişeti Hastalığını Meydana Getiren Nedenler

Dişeti hastalıklarının temel nedenleri arasında bakteri plağı vardır. Tabi buna neden olanlar ise sigara alışkanlığı, hastalıklar, ilaç kullanımı, stres ve beslenme bozuklukları olabiliyor. Erken dönemde önlem alınmaması durumunda diş kayıplarına kadar neden olan İzmir dişeti hastalıkları tedavisi gelişmiş diş tedavileri sayesinde çözüme kavuşturulabiliyor. Karşıyaka nöbetçi diş hekimi tüm diş hastalıklarında en kesin tedavi yöntemlerini sunarak tez elden sağlınıza kavuşmanızı sağlayacaktır.
İnsan sağlığı için son derece zararlı bir madde olan sigara, dişeti hastalıklarında da tetikleyici olabiliyor. Yapılan tüm araştırmalar dişeti hastalıklarının görülmesinde ve ilerlemesinde sigaranın önemi rolü olduğunu kanıtlamıştır. Sigara içen dişeti hastalarında daha fazla diş taşı oluşmuş, kemik ve dişleri oluşturan dokularda daha fazla kayıp gözlenmiştir.

Ergenlik, Hamilelik ve Menapoz Dönemleri Dişeti Hastalıklarını Tetikler mi?

İnsan hayatındaki bu özel dönemlerde hormonlarda aşırı değişimler yaşanır. Vücuttaki pek çok dokuda olduğu gibi dişetlerinde de hassaslık oluşur ve sonucunda dişeti hastalıkları meydana gelir. Özellikle bu tür dönemlerde diş bakımı daha dikkatli olmalıdır. Hamilelik dönemlerinde anne adaylarının yaşayacağı her türlü sağlık sorunundan bebek de etkilenecek ve sağlıklı hamilelik dönemi risk altında geçecektir. Bu yüzden diş bakımı ve temizliği bu dönemlerde iki kat önem kazanıyor.

Sistemik Hastalıklar Dişeti Hastalığına Yol Açar mı?

Diyabet gibi bağışıklık sistemini doğrudan etkileyen hastalıklar dişeti hastalıklarının tetikleyicisi olduğu gibi tedavi süreçlerini zorlaştırıyor. Kanser, lösemi, AIDS gibi savunma mekanizmasını etkileyen hastalıklar da periodontal rahatsızlıkların nedenleri olabiliyor. Bu hastalık evrelerinde enfeksiyona daha yatkın olan insan vücudunda meydana gelen dişeti hastalıkları çok şiddetli oluyor ve kontrol altına alınması da zor oluyor. Birden bire ortaya çıkan ve etkisini arttırarak devam eden tüm diş hastalıkları için İzmir nöbetçi diş hekimi olarak kliniğimiz uzman kadrosuyla hizmetlerine devam ediyor.

İlaçlar Dişeti Hastalığında Etkili midir?

Birtakım ilaçlar dişetlerinde özel değişikliklere neden olur ve ağız içi dokuları etkileyerek ağız sağlığında riskler oluşturur. Doğum kontrol hapları, antideprasanlar, bazı kalp ve tansiyon hapları, sara ve astım tedavisinde kullanılan ilaçlar ile kortizonlu ilaçlar, spreyler diş eti hastalıklarına neden oluyor. Bu ilaçların kullanımları öncesinde diş doktorunuza danışmak doğru bir yol olacaktır.

Dişeti Hastalıklarının Diğer Nedenleri Nelerdir?

Stres; yapılan çalışmalarda dişeti hastalıklarının ortaya çıkmasında stres, kaygı ve endişelerin etkili olduğu kanıtlanmıştır. Enfeksiyonla mücadeleyi zorlaştıran ve sistemin çökmesini hızlandıran stres, periodontal hastalıklara yakalanma riskini arttırdığı gibi tedavi süreçlerini uzatmakta ve daha büyük problemlere yol açmaktadır.

Diş Eti İzmir Tedavi

Yanlış beslenme; Yetersiz ve dengesiz beslenme vücut yapısını bozacak ve bağışıklık sistemini oldukça güçsüz hale getirecektir. Dişeti iltihaplarının en büyük nedenleri arasında sağlıksız beslenme geliyor.
Karşıyaka gece açık diş hekimi tamamen kişiye özel bir tedavi yöntemiyle en kısa sürede tüm dişeti hastalıklarına kalıcı çözümler sunuyor ve tedavi sonrasında dişlerinize uygulayacağınız bakım programlarını da sizlere sunarak dişlerinizi her daim için en iyi şekilde korumanızda yardımcı oluyor.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.