Yükleniyor...

İZMİR DİŞ HEKİMİ

Diş sağlığı ihmale alınamayacak kadar çok önem teşkil etmektedir. Her insan diş sağlığını önemsememesi için ayrı bahaneler ürettiği de bilinen bir gerçektir. Hâlbuki sadece günde 2 kere diş fırçalayarak birçok sorunların önüne geçebiliriz. Yinede oluşabilecek diş ve ağız sağlığı sorunlarını çözmek üzere kendilerini geliştirmiş ve bu alanda okuyarak uzmanlaşmış olan sağlıklı diş tedavi Karşıyaka ve İzmir diş hekimi hizmetlerini vermektedirler. Sadece ağız sağlığı değil gülüş estetiği alanına giren gülüş tedavisi, implant gibi alanlarda da yardımcı olarak hastalarının güler yüzlü ayrılmalarını sağlamaktayız.

• İmplant Diş Tedavisi Nedir?
  • Diş İmplantı Yaptırmanın Avantajları Var Mı?
  • İmplant Dişin Yan Etkileri Olabilir Mi?
  • Diş İmplantı Her Boşluğa Mı Yapılır?
İmplant Diş Tedavisi Nedir?

Ağzımızda çürüyen dişin kurtuluşu kalmadığında dişi çektirmek tek çözümdür. Çekilen dişin yerinin boş kalması diğer dişlerin daha çok yıpranmasına neden olur. Bu sebep ile eksik dişin yerine diş yapılması gerekir. İmplant, insan bedenine %100 uyum sağlayan tek madde olan titanyum alaşımından yapılan ve cerrahi operasyonla çene kemiğine yerleştirilen diş tedavi yöntemidir.

Diş İmplantı Yaptırmanın Avantajları Var Mı?

Ne tür diş olursa olsun hiç biri ana dişin yerini tutmaz. Bu gerçeğin aksini kimse söyleyemez. Sadece ana dişe yakın olan diş türü implant diş olduğu için tüm diş hekimleri tarafından en çok önerilen diş tedavi yöntemidir.
Çünkü gerçek diş gibi doğal görünür, dişin doğru işlevleri yapmasını sağlar ve daha uzun ömürlüdür. Yüz şeklinizde bozulma yapmaz. Sadece boşluk olan yere diş ilavesi yapılır. Tüm bu nedenler de her birey için büyük avantajdır.

İmplant Dişin Yan Etkileri Olabilir Mi?

Diş implantı son zamanlarda çok yaygınlaşan diş tedavileri arasında yer alır. Yapılan tedavilerin %99’u sorunsuz olarak tamamlanmıştır. İmplantlar titanyum denilen maddeden üretilmektedir.
Titanyum, İnsan vücudunun kabul ettiği ve kemik ile uyuşan nadir elementlerden biridir. Ancak çok nadir olarak görülen bazı nedenlerden diş implantı yan etkileri doğurabilir.
Bu nedenlerden bir diş hekiminin yanlış şekilde ve hatalı implant uygulaması sonucunda yan etkileri meydana gelebilir. Tabi beraberinde hastanın diş sağlığına gerekli hijyenin ve özenin göstermemesi de iltihap gibi enfeksiyonları doğurur.
Titanyumdan yapılan implantı nadiren vücut kabul etmeyebilir. Bu durumda en çok sigara kullananlarda meydana gelir. Ya da titanyum alerjisi olanlarda başarısızlık yaşanabilir.
Tecrübeli ve güvenilir diş implant merkezlerinde yapılmamış olan implant tedavilerinde sinirler hasar görebilir. Bu hasarlar gülüşleri, konuşmaları etkiler.

Diş İmplantı Her Boşluğa Mı Yapılır?

Hastanın dişindeki boşluk sayısı ne kadar implant yapılacağı konusunda önemlidir. Yani tek diş boşluğa 1 adet implant yeterli gelir. Ancak yan yana 3 diş boşluğu var ise 2 adet implant gerekecektir. Ağızda yan yana olan her boşluk için ayrı bir implant tedavisi gerektirmez.

Terms of Use

The content on the site is for informational purposes only and does not mean that the doctor will examine, diagnose or diagnose his / her patient.

Site Kullanım Bilgisi

Site içeriğinde bulunan bilgiler destek sağlamak içindir. Hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi, tanı ve teşhis koyması yerine geçmez.

Privacy Policy

Our Privacy Policy When you visit this website and use the services we offer through this site, you are subject to the terms and conditions specified in this Privacy Policy and you agree to the terms of this Privacy Policy.

Gizlilik İlkelerimiz

Web Sitemizde Türkiye Cumhuriyeti’nin belirlemiş olduğu İnternet kullanıcısı gizlilik ilkeleri esas olarak alınıp uygulanmaktadır. Daha fazla bilgi için Gizlilik İlkelerimiz linkine bakabilirsiniz.