İZMİR DİŞ HEKİMİ

Diş sağlığı ihmale alınamayacak kadar çok önem teşkil etmektedir. Her insan diş sağlığını önemsememesi için ayrı bahaneler ürettiği de bilinen bir gerçektir. Hâlbuki sadece günde 2 kere diş fırçalayarak birçok sorunların önüne geçebiliriz. Yinede oluşabilecek diş ve ağız sağlığı sorunlarını çözmek üzere kendilerini geliştirmiş ve bu alanda okuyarak uzmanlaşmış olan sağlıklı diş tedavi Karşıyaka ve İzmir diş hekimi hizmetlerini vermektedirler. Sadece ağız sağlığı değil gülüş estetiği alanına giren gülüş tedavisi, implant gibi alanlarda da yardımcı olarak hastalarının güler yüzlü ayrılmalarını sağlamaktayız.

• İmplant Diş Tedavisi Nedir?
  • Diş İmplantı Yaptırmanın Avantajları Var Mı?
  • İmplant Dişin Yan Etkileri Olabilir Mi?
  • Diş İmplantı Her Boşluğa Mı Yapılır?
İmplant Diş Tedavisi Nedir?

Ağzımızda çürüyen dişin kurtuluşu kalmadığında dişi çektirmek tek çözümdür. Çekilen dişin yerinin boş kalması diğer dişlerin daha çok yıpranmasına neden olur. Bu sebep ile eksik dişin yerine diş yapılması gerekir. İmplant, insan bedenine %100 uyum sağlayan tek madde olan titanyum alaşımından yapılan ve cerrahi operasyonla çene kemiğine yerleştirilen diş tedavi yöntemidir.

Diş İmplantı Yaptırmanın Avantajları Var Mı?

Ne tür diş olursa olsun hiç biri ana dişin yerini tutmaz. Bu gerçeğin aksini kimse söyleyemez. Sadece ana dişe yakın olan diş türü implant diş olduğu için tüm diş hekimleri tarafından en çok önerilen diş tedavi yöntemidir.
Çünkü gerçek diş gibi doğal görünür, dişin doğru işlevleri yapmasını sağlar ve daha uzun ömürlüdür. Yüz şeklinizde bozulma yapmaz. Sadece boşluk olan yere diş ilavesi yapılır. Tüm bu nedenler de her birey için büyük avantajdır.

İmplant Dişin Yan Etkileri Olabilir Mi?

Diş implantı son zamanlarda çok yaygınlaşan diş tedavileri arasında yer alır. Yapılan tedavilerin %99’u sorunsuz olarak tamamlanmıştır. İmplantlar titanyum denilen maddeden üretilmektedir.
Titanyum, İnsan vücudunun kabul ettiği ve kemik ile uyuşan nadir elementlerden biridir. Ancak çok nadir olarak görülen bazı nedenlerden diş implantı yan etkileri doğurabilir.
Bu nedenlerden bir diş hekiminin yanlış şekilde ve hatalı implant uygulaması sonucunda yan etkileri meydana gelebilir. Tabi beraberinde hastanın diş sağlığına gerekli hijyenin ve özenin göstermemesi de iltihap gibi enfeksiyonları doğurur.
Titanyumdan yapılan implantı nadiren vücut kabul etmeyebilir. Bu durumda en çok sigara kullananlarda meydana gelir. Ya da titanyum alerjisi olanlarda başarısızlık yaşanabilir.
Tecrübeli ve güvenilir diş implant merkezlerinde yapılmamış olan implant tedavilerinde sinirler hasar görebilir. Bu hasarlar gülüşleri, konuşmaları etkiler.

Diş İmplantı Her Boşluğa Mı Yapılır?

Hastanın dişindeki boşluk sayısı ne kadar implant yapılacağı konusunda önemlidir. Yani tek diş boşluğa 1 adet implant yeterli gelir. Ancak yan yana 3 diş boşluğu var ise 2 adet implant gerekecektir. Ağızda yan yana olan her boşluk için ayrı bir implant tedavisi gerektirmez.

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.