İmplant Hakkında Merak Edilen Her Şey

Eksik dişlerin tamamlanması için, çene içine yerleştirilen ve genellikle de vida şeklinde olan yapay diş köklerine implant denir. Çene kemiği titanyumu vücudun bir parçası olarak algıladığı için implantlar titanyumdan yapılır. Yüksek doku uyumundan dolayı başarı oranı çok yüksek olan titanyum implantlar tek diş eksikliğinde veya tüm dişlerin eksikliğinde kullanılan bir tedavi yöntemidir. Sağlam dişlere hiç etki etmeden yerleştirilebilen implant günümüzde en çok kullanılan diş tedavi yöntemidir. İmplant İzmir hizmetleri sayesinde gerçek dişlerinizden farkı olmayan implant dişlerinize kavuşabilirsiniz.

• İmplant Hangi Durumlarda Yapılır?
  • İmplant Nasıl Uygulanır?
  • İmplant Kimlere Yapılır?
  • Kimlere İmplant Yapılmaz?
  • İzmir İmplant tedavisi hangi sağlık sorunlarında uygulanamaz?
İmplant Hangi Durumlarda Yapılır?

Eksik dişleri olanlar hem işlevsel açıdan hem de estetik açıdan oldukça zorluk yaşayabiliyorlar. Diş eksikliklerinin yaşanmasında çiğneme işlevini kaybeden ağız yemeklerin sindirilmesinde yardımcı olmayacak, ağız ve çenenin estetik yapısı bozulacak ve konuşma bozuklukları yaşanacaktır.
Her nedenle olursa olsun dişlerini kaybetmiş olan kişiler için implant en iyi çözümlerden biri olacaktır. Komşu dişlerden destek almadan uygulanacak implant yöntemi diğer köprü tedavilerine göre daha sağlıklı bir yöntemdir. İmplant Karşıyaka olarak günün her saatinde hastalarımıza hizmet veriyor, teknolojinin son harikası cihazlar ve uzman ekipler ile en iyi implant çözümlerini sunuyoruz.

İmplant Nasıl Uygulanır?

İki farklı aşamada gerçekleştirilen implan yönteminde ileri cerrahi müdahale gerektirmeyen ve standart tedavi yöntemiyle halledilebilen bir yol izlenir. Lokal anestezi yapıldıktan sonra dişeti kaldırılır ve daha önceden belirlenmiş olan ölçülere göre implant için kemik içeresinde yer hazırlanarak implant yerleştirilir. İkinci aşamaya geçilmesi için bir süre beklenir ve bu süre sonunda kemiğe iyice yerleşen implant üzerine dişi taklit eden kısım yerleştirilerek protez uygulanır.

İmplant Kimlere Yapılır?

İmplant herkes için uygun olan bir diş tedavisidir. Ancak genel olarak sağlık durumu iyi, diş etleri ve çene kemiği implant için uygun kemik bulunduran, ağız bakımı temiz bireylerde daha yüksek başarı oranları oluşturuyor. Kemik kaybı fazla ve çene yapısı uygun olmayan hastalar için implant tedavisinde önce ağız, implant yerleştirmek için uygun hale getirilir.

Kimlere İmplant Yapılmaz?

Baş ve boyun bölgesinde radyoterapi uygulanmış olan bireyler, kemik büyümesini ve gelişimini tamamlamamış gençler ve aşırı sigara kullanan kişilerde implant tedavisi uygulanmıyor. Ayrıca diyabet, yüksek tansiyon, kalp hastalıkları olanlarda da implant uygulanması zor olabiliyor. Ancak bu tür hastalar genel sağlık uzmanlarıyla koordineli şekilde diş hekimi kontrollerine katıldıklarında implant tedavisi uygulanabiliyor.
İzmir’in en çok tercih edilen ve en çok memnun kalınan diş kliniğinden olan İzmir diş tedavi merkezi her türlü diş sorunlarında en kaliteli çözüm yollarını sunuyor. İmplant Bostanlı hizmet seçenekleri sayesinde sizler de ağrı sızı çekmeden, çok kısa bir süre içinde, en ekonomik şekilde en sağlıklı dişlere kavuşabilir ve hayatı kendiniz için daha kolay bir hale getirebilirsiniz.

İzmir İmplant tedavisi hangi sağlık sorunlarında uygulanamaz?

İmplant İzmir tedavisine engel olacak durumların başında diyabetik hastalar gelmektedir. Ancak bu hastaların düzenli olarak kontrollerini yaptırması durumunda implant tedavisi rahatlıkla uygulanabilir. Diyabetik kontrollerini yaptırmayan ya da yetersiz yaptıran hastalarda iyileşme süreleri uzamaktadır. Bu nedenle hastaların özenle kontrol edilmesi gerekir. Aşırı derecede sigara kullanma alışkanlığı olan hastalarda implant tedavisi sırasında iyileşmeyi geciktirmektedir. Bu yüzden implant tedavisi olmak isteyen hastalar sigarayı tedavi öncesinde bırakmalı ve tedavi sonrasındaki iyileşme döneminde sigara içmemelidir. Bunun dışında kemikleri etkileyen hastalıkları olan ve ilaç kullanan hastalarda doktor kontrolünde implant tedavisine başlamalıdır.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.