Yükleniyor...

İmplant Yerleştirildikten Ne Kadar Zaman Sonra Protez Uygulanır

İmplantlar yerleştirildikten sonra kemikle kaynaşması için belli bir süre geçmesi gerekiyor. Çok ileri düzeyde bir cerrahi müdahale uygulanmadıysa kişinin yaşı, kemik kalitesi ve fizyolojik durumuna bağlı olarak iyileşme süreçleri 1 ay ile 6 ay arasında değişkenlik gösteriyor. Karşıyaka nöbetçi diş hekimi her hastası için özenli olarak hizmet veriyor ve en kısa sürede sağlıklı dişlere kavuşulmasını sağlıyor. Teknolojinin son cihazları sayesinde tedavi süreçleri kolay geçtiği gibi tedavi sonrası dönemde daha rahat ve ağrısız bir şekilde geçmektedir.

• İmplant Tedavisinde Çok Ağrı Olur mu?
  • İmplantın Yapıldığı Madde Nedir?
  • İmplant Vücut Tarafından Reddedilir mi?
İmplant Tedavisinde Çok Ağrı Olur mu?

İmplant tedavisinin ağrısız geçmesi için lokal anestezi uygulanıyor. Bazen ise hastanın tercihiyle veya gerekli görülen tıbbi durumlarda sedasyon ve genel anestezi uygulanabilir. Operasyon sonrasında kullanılan ağrı kesici ilaçlar ağrı duymamada etkili oluyor. Cadde Dental İzmir uzman diş hekimi profesyonel kadrosu ile uygulamaları, uzman doktorlar ve son sistem cihazları ile hiçbir şekilde ağrı duymadan implant diş tedavinizin gerçekleşmesini sağlar. İşlem sırasında ve sonrasında hiçbir ağrı hissetmeyeceğiniz gibi tedavi sonunda ağzınızda implantların varlığını bile hissetmeden gerçek dişleriniz gibi kullanacaksınız.

İmplantın Yapıldığı Madde Nedir?

Titanyum ve alaşımlarından üretilen implantlar ağız sıvılarından etkilenmez ve ağız kuvvetine dayanan şekilde üretilmiştir. Özel maddeler ile kaplanan titanyum implantlar dokulara en iyi şekilde uyum sağlar ve kısa sürede iyileştirme özelliğine sahiptir. Hiçbir şekilde ağızda zorluk çıkarmadan uyum sağlayacak implantlar gerçek diş yapısına en yakın yapıları oluşturur.

İmplant Vücut Tarafından Reddedilir mi?

Yıllardan beri İzmir için en iyi diş sağlığı hizmetlerini sunan İzmir diş hekimi Cadde Dental her sorunda en iyi çözüm yolunu sunarak diş ağrılarından en etkili şekilde kurtulmanızı sağlıyor. Birebir hastaya uygun şekilde uygulanacak implant tedavisinde hastanın tüm kriterleri göz önüne alınıyor ve sorunsuz şekilde diş tedavisi uygulanıyor. Her aşamasında özel ilgi, uzman gözetimi ve teknolojik cihazlarla uygulanacak implant yöntemi daha kaliteli ve sağlıklı bir diş yapısına kavuşulmasını sağlayacaktır.
Her türlü diş şikayetleriniz için ulaşabileceğiniz Cadde Dental İzmir diş hekimi, doğru, profesyonel ve kaliteli hizmetler sunarak dişlerinizden uzun süre memnun kalacağınız tedavi yöntemlerini almanızı sağlayacaktır.

Terms of Use

The content on the site is for informational purposes only and does not mean that the doctor will examine, diagnose or diagnose his / her patient.

Site Kullanım Bilgisi

Site içeriğinde bulunan bilgiler destek sağlamak içindir. Hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi, tanı ve teşhis koyması yerine geçmez.

Privacy Policy

Our Privacy Policy When you visit this website and use the services we offer through this site, you are subject to the terms and conditions specified in this Privacy Policy and you agree to the terms of this Privacy Policy.

Gizlilik İlkelerimiz

Web Sitemizde Türkiye Cumhuriyeti’nin belirlemiş olduğu İnternet kullanıcısı gizlilik ilkeleri esas olarak alınıp uygulanmaktadır. Daha fazla bilgi için Gizlilik İlkelerimiz linkine bakabilirsiniz.