İmplant Yerleştirildikten Ne Kadar Zaman Sonra Protez Uygulanır

İmplantlar yerleştirildikten sonra kemikle kaynaşması için belli bir süre geçmesi gerekiyor. Çok ileri düzeyde bir cerrahi müdahale uygulanmadıysa kişinin yaşı, kemik kalitesi ve fizyolojik durumuna bağlı olarak iyileşme süreçleri 1 ay ile 6 ay arasında değişkenlik gösteriyor. Karşıyaka nöbetçi diş hekimi her hastası için özenli olarak hizmet veriyor ve en kısa sürede sağlıklı dişlere kavuşulmasını sağlıyor. Teknolojinin son cihazları sayesinde tedavi süreçleri kolay geçtiği gibi tedavi sonrası dönemde daha rahat ve ağrısız bir şekilde geçmektedir.

• İmplant Tedavisinde Çok Ağrı Olur mu?
  • İmplantın Yapıldığı Madde Nedir?
  • İmplant Vücut Tarafından Reddedilir mi?
İmplant Tedavisinde Çok Ağrı Olur mu?

İmplant tedavisinin ağrısız geçmesi için lokal anestezi uygulanıyor. Bazen ise hastanın tercihiyle veya gerekli görülen tıbbi durumlarda sedasyon ve genel anestezi uygulanabilir. Operasyon sonrasında kullanılan ağrı kesici ilaçlar ağrı duymamada etkili oluyor. İzmir nöbetçi diş hekimi profesyonel uygulamaları, uzman doktorlar ve son sistem cihazları ile hiçbir şekilde ağrı duymadan implant diş tedavinizin gerçekleşmesini sağlayacaktır. İşlem sırasında ve sonrasında hiçbir ağrı hissetmeyeceğiniz gibi tedavi sonunda ağzınızda implantların varlığını bile hissetmeden gerçek dişleriniz gibi kullanacaksınız.

İmplantın Yapıldığı Madde Nedir?

Titanyum ve alaşımlarından üretilen implantlar ağız sıvılarından etkilenmez ve ağız kuvvetine dayanan şekilde üretilmiştir. Özel maddeler ile kaplanan titanyum implantlar dokulara en iyi şekilde uyum sağlar ve kısa sürede iyileştirme özelliğine sahiptir. Hiçbir şekilde ağızda zorluk çıkarmadan uyum sağlayacak implantlar gerçek diş yapısına en yakın yapıları oluşturur.

İmplant Vücut Tarafından Reddedilir mi?

Yıllardan beri İzmir için en iyi diş sağlığı hizmetlerini sunan İzmir gece açık diş hekimi her sorunda en iyi çözüm yolunu sunarak diş ağrılarından en etkili şekilde kurtulmanızı sağlıyor. Birebir hastaya uygun şekilde uygulanacak implant tedavisinde hastanın tüm kriterleri göz önüne alınıyor ve sorunsuz şekilde diş tedavisi uygulanıyor. Her aşamasında özel ilgi, uzman gözetimi ve teknolojik cihazlarla uygulanacak implant yöntemi daha kaliteli ve sağlıklı bir diş yapısına kavuşulmasını sağlayacaktır.
Günün her saatinde her türlü şikayetleriniz için ulaşabileceğiniz İzmir diş hekimi, doğru, profesyonel ve kaliteli hizmetler sunarak dişlerinizden uzun süre memnun kalacağınız tedavi yöntemlerini almanızı sağlayacaktır.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.