İzmir Diş Eti Tedavi

ekip-banner.jpg

Periodontal Hastalıklar Dişeti Hastalıkları Tedavisi

Dişleri ve dişetlerini etkileyen periodontal hastalıklar İzmir Diş Eti Tedavi yetişkinlerdeki diş kayıplarına %70 oranında neden olmaktadır. Erken dönemlerde teşhis edildiğinde tedavisi kolay olmakla birlikte diş kaybı önlenmektedir. Karşıyaka diş hekimi Diş Eti Tedavi her türlü diş probleminde en iyi çözümü sunacak ve sağlıklı dişlere kavuşmanızı sağlayacaktır.

Dişeti Hastalıklarının Belirtileri Nasıl Anlaşılıyor?

Dişeti rahatsızlıklarının birçok belirtisi vardır. Herhangi bir belirtisinde diş hekimine başvurmak ve doğru tedavi yönteminin uygulanarak hastalığın giderilmesini sağlamak gerekiyor. İzmir Diş Eti Tedavi Dişeti hastalıkları ilk olarak diş fırçalama sırasında kanamayla kendini belli eder. Şişlik, aşırı hassasiyet ve kızarıklık oluşması diğer belirtileridir. Dişetlerinin çekilmesi ve dişlerin daha çok orta çıkması ile aşırı diş hassasiyetinin oluşması dişeti hastalıklarının belirtileri olabiliyor. Bu belirtiler ile karşılaşıldığında uzman bilgisine başvurmak gerekiyor. Hatta periodontal hastalıklar bu belirtileri göstermeden de birden ortaya çıkabiliyor. Bu yüzden de düzenli diş kontrolleri hastalıkların daha erken evrelerde fark edilmesini sağlayacaktır.

Dişeti Hastalıklarının Nedenleri Nelerdir?

Bakteriyel diş plağı denen ve dişler üzerinde biriken renksiz film tabakaları dişeti hastalıklarının en önemli nedenlerinden oluyor. Diş plağı zamanla tartara dönüyor ve son olarak da zararlı bakteriler dişetlerinde sorunlara neden oluyor. Özellikle dişetlerindeki lifler yok olur ve dişten uzaklaşarak periodontal cebi oluşturur. Bu cep sayesinde bakteriler dişin daha derin noktalarına ulaşır ve tedavi edilmemesi durumunda diş kayıplarıyla sonuçlanır.

Dişeti Hastalığını Önlemenin Yolu Var mıdır?

Dişeti hastalıklarını önlemedeki en etkili görev kişilerin kendine düşüyor. Günlük düzenli olarak dişlerin fırçalanması ve diş ipi ile ağız gargarası kullanılması dişlerin daha sağlıklı olmasını sağlayacaktır. Ayrıca diş hekimi kontrolleri de çok önemlidir. Bostanlı diş hekimi olarak günün 24 saati hizmet veriyor ve tüm diş hastalığı sorunlarında kalıcı çözümler sunuyoruz.

Dişeti Hastalıklarının Tedavi Süreçleri Nasıldır?

Dişeti hastalıklarının erken teşhis edilmesiyle uygulanacak tedavi yöntemi, öncelikle dişler üzerindeki eklentiler uzaklaştırılır ve düzgün bir kök yüzeyi oluşturulur. Bu işlem sayesinde dişlerde oluşabilecek herhangi bir iltihap ve enfeksiyon riski uzaklaştırılmış olacaktır. Dişeti hastalıklarının erken dönemlerinde diş taşı temizliği, plağın yok edilmesi ile temiz bir ağza kavuşulur. Tabi, bundan sonrası oldukça önemlidir. Tedavi sonrasında düzenli diş bakımı ve temizliği gerekir.

dişeti tedavi izmir

Dişeti rahatsızlıklarında uygulanan tedavi yöntemleri birden bire bıçak gibi kesilen tedaviler değildir ve belli dönemlerde devam edecektir. Periodontal tedavi sonrasında hastalar düzenli aralıklarla diş hekimi kontrolüne girer, plak ve diş taşı birikimine bakılır. Eğer varsa bunlar dişten uzaklaştırılarak önlem alınmaya devam edilir.
Tedavi sonrasında dişlere bakılmaması ve temiz bir ağza sahip olunmaması hastalığın daha şiddetli şekilde yaşanmasına sebep olacaktır. İzmir diş hekimi olarak tüm diş problemleriyle başvuran hastalarımız için özel programlar hazırlıyor ve diş kontrollerini aksatmadan sağlıklı dişlere sahip olmalarını sağlıyoruz. Uzman hekimlerimiz her hasta için ayrı tedavi yöntemleri ve süreçleri uygulayarak en kısa sürede diş tedavisinin sonlanmasını sağlıyor.

caddedental-logo

Özel Cadde Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, gelişen teknolojiyi ve yenilikleri yakından izlemek, dental sektörde müşteri memnuniyetini amaç edinmek, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışı ile ilerleyerek yolumuza devam etmek başlıca misyonumuzdur.

Blog Yazıları

Kullanım Koşulları

Sitede bulunan içerik sadece bilgilendirme amaçlı olup, doktorun hastasını muayene etmesi, teşhis ya da tanı koyması anlamına gelmez. Site kullanımıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen “Kullanım Koşulları” sayfamızı inceleyiniz.

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikamız Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site aracılığı ile sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında, size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartlara tabidir ve işbu web sitesini ziyaret ederek “Gizlilik Politikası“nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.