Gülüş tasarımı uygulama süreci, kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir. Gülüş tasarımı, kişinin beklentilerine ve ihtiyaçlarına uygun şekilde yapılan bir tedavi yöntemidir. Bu nedenle her hasta için farklı bir tedavi süreci gerekebilmektedir. Bununla birlikte uygulama sürecinin genel hatlarıyla şu şekilde işlediğini söyleyebilmek mümkündür:

• Gülüş tasarımı uygulamasında ilk olarak kişinin beklentileri belirlenmektedir. Tedavi süreci bu doğrultuda ilerleyecektir.
  • Gülüş tasarımı kapsamında implant, diş beyazlatma, dolgu, diş eti cerrahisi gibi pek çok işlem gerçekleştirilebilmektedir. Kişinin hangi tedavilere ihtiyaç duyacağının saptanması için öncelikle kişinin ağız içi ve dışı görüntülenmekte ve tasarım için diş ölçüleri alınmaktadır.
  • Ardından hastanın dişleri klinik ve radyografik ortamda incelenerek tedavi planlaması yapılmaktadır.
  • Sonraki süreçte hastaya tasarım uygulanmakta ve memnuniyet durumu gözlenmektedir.
  • Hastanın memnun olması halinde tasarım kalıcı olarak uygulanarak işlem sona erdirilmektedir.

Gülüş Tasarımı Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Gülüş tasarımı uygulamasının sağladığı avantajlar şu şekilde listelenebilmektedir:

• Gülüş tasarımı tedavisinde önemli olan hastanın tedavi sonucunda nasıl bir görüntüye kavuşmak istediğidir. Tedavi bu doğrultuda gerçekleştirildiği için tedavi sonucu da hastanın beklentisini tam olarak sağlamaktadır.
  • Diş problemleri nedeniyle meydana gelen özgüven problemleri çözülmektedir.
  • Gülüş tasarımı kişinin yüz merkezinde yapılan bir tedavidir. Bu nedenle hastanın dış görünüşünde olumlu bir değişikliğe neden olmaktadır.
  • Diş eti problemi olan hastalarda uygulama sonucunda diş etlerinin görünümü normalleşmektedir.
  • Uygulama kapsamında diş rengi beyazlatılmaktadır.
  • Çene problemi olan hastalarda bu problem de giderilmektedir.
  • Hastaya kapsamlı olarak yapılan ağız ve diş tedavisi sayesinde ağız içinin tam olarak hijyeni sağlanmaktadır.,

Ayrıca diş estetiği faydaları bilgilerine yazımızdan bakabilirsiniz.

gulus tasarimi

gulus tasarimi faydalari

Kimlere Gülüş Tasarımı Yapılabilir?

Gülüş tasarımı yapılabilecek kişiler konusunda yapılan tek sınırlama yaş sınırıdır. Tedaviden olumlu sonuç alınması ve sonraki süreçte herhangi bir problemle karşı karşıya kalınmaması için hastanın çene ve diş gelişimini tamamlamış olması gerekmektedir. Bu nedenle gülüş tasarımı uygulamasında yaş sınırı 18 olarak belirlenmiştir.

Gülüş Tasarımı Fiyatları Nasıl Belirlenir?

Gülüş tasarımı fiyat belirlemesi yapılırken pek çok farklı etken göz önünde bulundurulmaktadır. Gülüş tasarımı yaptırmak isteyen kişiler için fiyatlarda belirleyici olan hususlar şu şekilde sıralanabilmektedir:

• Fiyatlarda belirleyici olacak ilk husus doktor seçimidir. Doktorun alanında uzman olması ve gülüş tasarımı uygulamasında tecrübeli olması fiyatları değiştirmektedir.
  • Tedavinin uygulanacağı klinikte bulunan teknik imkanlar fiyatlarda değişikliğe neden olmaktadır.
  • Gülüş tasarımı kapsamında uygulanacak tedavi hizmetleri fiyatları değiştirmektedir.