Yükleniyor...

Dişçi İzmir

Diş ağrıları çoğu zaman kliniklerin mesai saatlerinin dışında meydana gelmektedir. Böyle durumlarda nöbetçi bir diş kliniği bulmak zor olmaktadır. Diş ağrıları en güçlü ve dayanılması güç ağrılar arasında gösterilmektedir. Ağrının nedenine bağlı olarak şiddeti de değişkendir. Diş ağrısı nedeniyle bütün gece büyük problemler yaşanabilir; uyku zorluğu çekilebilir. Dişçi İzmir ihtiyacınız için Cadde Dental her Mavişehir’de hizmetinizdeyiz.

Acil Diş Ağrıları için Ne Yapılmalı?

Kliniğimiz 2010 yılından beri diş sağlığı alanında hizmet vermektedir. En önemli özelliklerimiz arasında kullandığımız tedavi yöntemlerimizin son derece ileri teknolojik nitelikte olmaları yer almaktadır. Cadde Dental olarak hasta memnuniyetini sağlamak önceliğimizdir ve en iyi sonucu almak için en başarılı tekniklerle çalışmaktayız.

Yenilikçiliği prensipleri arasına sokan Cadde Dental, diş sağlığı alanında 9/19 arası hizmet vermektedir. Geceleri başlayan diş ağrıları için açık bir diş kliniğine gitmek en kesin çözüm olacaktır.

Gece başlayan diş ağrılarının en büyük nedeni ilerlemiş çürüklerdir. Diş ağrıları genellikle geceleri daha fazla görülür ve şiddetlidir. Sorunlu bölgede kan basıncı yükselir ve ağrı artar.

Dişteki iltihap gece çok şiddetli ağrıların sebebi olabilmektedir. Dişlerde yoğun bir zonklama hissi duyulur. Genellikle sorunlu diş çevresindeki dişlere ve yüzün çeşitli bölümlerine de ağrıyı yansıtabilmektedir.

Ağrıyan dişinizde önceden tedavi edilmemiş ve ağrıya yol açmış bir sorun bulunuyorsa durum biraz daha zorlu olmaktadır. Sorunun ilerlemiş olduğunu gösteren bu tip ağrılarla hastanın kendi kendine baş edebilmesi pek olanaklı olmamaktadır. Yanlış müdahaleler sayesinde var olan problem daha da kötü bir hale getirilebilmektedir.

Diş ağrıları gece aniden başladıysa ve inatçı özellikteyse alkol kullanımı, bilinçsiz ilaç kullanımı gibi yöntemlere başvurmaktan kaçınılmalıdır. Hastalar genellikle böyle durumlarda kendi kendilerine antibiyotik de kullanabilmektedirler. Antibiyotik kullanımı sadece uzman hekimler kontrolünde gerçekleşmektedir.

Çok sık kullanılan diğer yöntemler arasında kolonya, rakı ve aspirin de yer almaktadır. Bunlar dişin ağrısını çok kısa bir süre için dindirirler; diş dokuları bu durumda zarar görmektedir.

Acil Diş Sorunlarına Nasıl Müdahale Edilir?

Gece ani başlayan bir diş ağrısı ile kliniğimize gelen hastaların öncelikle diş röntgenleri çekilir ve sorunun kaynağı tespit edilir. Gece ağrılarının kaynağında çoğunlukla ileri derece çürüklerin yol açtığı enfeksiyonlar bulunmaktadır.

Kanal enfeksiyonları temizlenmektedir. Sorunlu dokuların enfeksiyonların temizlenmesi neticesinde şiddetli ağrılar hızlı şekilde dinmektedir. Diş çekimi ile ağrıya çözüm bulmak ise artık son aşamada gerçekleştirilmektedir. Mümkün olduğunca dişi kurtarmak için uygulanacak olan tedaviler ön plandadır. Bu nedenle ancak başka bir tedaviye cevap vermeyeceği tespit edilen dişler için çekim işlemi yapılmaktadır.

İzmir dişçi ihtiyaçlarınızda Cadde Dental diş merkezi diş sağlığınız için en uygun yöntemleri kullanarak ağrılarınıza son vermektedir.

Cadde Dental Cumartesi Günleri de Açıktır!

İzmir Cumartesi günü açık dişçi aradığınızda kliniğimizden destek alabilirsiniz. Son derece steril bir ortamda haftanın her günü diş tedavileri gerçekleştiriyoruz.

Pazar günleri ve tatil günlerinde nöbetçi dişçi bulmak son derece zordur. Bu günlerde dişinizle ilgili problemi bekletmek mümkün olmayabilir. Özellikle bazı ağrıların şiddeti o kadar yoğun olmaktadır ki hastalar için ne uyumak ne de başka bir şeye odaklanabilmek mümkündür.

Pazar günü de olsa İzmir diş doktoru için kliniğimize gelebilirsiniz. Dişinizle ilgili sorununuza uzman bir hekimin müdahalesi güvenilir biçimde problemi çözecektir. Acil diş problemleri haricinde kliniğimizden randevu alarak her türlü diş tedavisi için muayene olabilirsiniz.