Mavibahçe Avm No:40/B Karşıyaka-İzmir

İzmir Diş Eti Tedavi

İzmir diş eti tedavi merkezi Cadde Dental Diş Polikliniği diş eti hassasiyetinize çözüm sunar ve tedavi eder.

Dişeti Hastalığını Meydana Getiren Nedenler

Diş eti hastalıklarının temel nedenleri arasında bakteri plağı vardır. Tabi buna neden olanlar ise sigara alışkanlığı, hastalıklar, ilaç kullanımı, stres ve beslenme bozuklukları olabiliyor. Erken dönemde önlem alınmaması durumunda diş kayıplarına kadar neden olan İzmir diş eti hastalıkları tedavisi gelişmiş diş tedavileri sayesinde çözüme kavuşturulabiliyor. Karşıyaka nöbetçi diş hekimi tüm diş hastalıklarında en kesin tedavi yöntemlerini sunarak tez elden sağlınıza kavuşmanızı sağlayacaktır.

İnsan sağlığı için son derece zararlı bir madde olan sigara, diş eti hastalıklarında da tetikleyici olabiliyor. Yapılan tüm araştırmalar diş eti hastalıklarının görülmesinde ve ilerlemesinde sigaranın önemi rolü olduğunu kanıtlamıştır. Sigara içen diş eti hastalarında daha fazla diş taşı oluşmuş, kemik ve dişleri oluşturan dokularda daha fazla kayıp gözlenmiştir.

Ergenlik, Hamilelik ve Menapoz Dönemleri Diş Eti Hastalıklarını Tetikler mi?

İnsan hayatındaki bu özel dönemlerde hormonlarda aşırı değişimler yaşanır. Vücuttaki pek çok dokuda olduğu gibi diş etlerinde de hassaslık oluşur ve sonucunda diş eti hastalıkları meydana gelir. Özellikle bu tür dönemlerde diş bakımı daha dikkatli olmalıdır. Hamilelik dönemlerinde anne adaylarının yaşayacağı her türlü sağlık sorunundan bebek de etkilenecek ve sağlıklı hamilelik dönemi risk altında geçecektir. Bu yüzden diş bakımı ve temizliği bu dönemlerde iki kat önem kazanıyor.

Sistemik Hastalıklar Diş Eti Hastalığına Yol Açar mı?

Diyabet gibi bağışıklık sistemini doğrudan etkileyen hastalıklar diş eti hastalıklarının tetikleyicisi olduğu gibi tedavi süreçlerini zorlaştırıyor. Kanser, lösemi, AIDS gibi savunma mekanizmasını etkileyen hastalıklar da periodontal rahatsızlıkların nedenleri olabiliyor. Bu hastalık evrelerinde enfeksiyona daha yatkın olan insan vücudunda meydana gelen diş eti hastalıkları çok şiddetli oluyor ve kontrol altına alınması da zor oluyor. Birden bire ortaya çıkan ve etkisini arttırarak devam eden tüm diş hastalıkları için İzmir nöbetçi diş hekimi olarak kliniğimiz uzman kadrosuyla hizmetlerine devam ediyor.

İlaçlar Diş Eti Hastalığında Etkili midir?

Birtakım ilaçlar diş etlerinde özel değişikliklere neden olur ve ağız içi dokuları etkileyerek ağız sağlığında riskler oluşturur. Doğum kontrol hapları, antideprasanlar, bazı kalp ve tansiyon hapları, sara ve astım tedavisinde kullanılan ilaçlar ile kortizonlu ilaçlar, spreyler diş eti hastalıklarına neden oluyor. Bu ilaçların kullanımları öncesinde diş doktorunuza danışmak doğru bir yol olacaktır.

Diş Eti Hastalıklarının Diğer Nedenleri Nelerdir?

Stres; yapılan çalışmalarda diş eti hastalıklarının ortaya çıkmasında stres, kaygı ve endişelerin etkili olduğu kanıtlanmıştır. Enfeksiyonla mücadeleyi zorlaştıran ve sistemin çökmesini hızlandıran stres, periodontal hastalıklara yakalanma riskini arttırdığı gibi tedavi süreçlerini uzatmakta ve daha büyük problemlere yol açmaktadır.

Diş Eti İzmir Tedavi

Yanlış beslenme; Yetersiz ve dengesiz beslenme vücut yapısını bozacak ve bağışıklık sistemini oldukça güçsüz hale getirecektir. Diş eti iltihaplarının en büyük nedenleri arasında sağlıksız beslenme geliyor.

Karşıyaka gece açık diş hekimi tamamen kişiye özel bir tedavi yöntemiyle en kısa sürede tüm diş eti hastalıklarına kalıcı çözümler sunuyor ve tedavi sonrasında dişlerinize uygulayacağınız bakım programlarını da sizlere sunarak dişlerinizi her daim için en iyi şekilde korumanızda yardımcı oluyor.

Ziyaretçi Yorumları

Bir Yorum Yazın

Tedaviler ve randevu almak; daha fazla bilgi edinmek için arayınız.