Diş estetiğinin avantajları arasında en önemlisi hastanın oldukça kısa bir süre içerisinde estetik bir görünüme kavuşmasıdır. Tedavi yaklaşık 7 gün sürmektedir. Diş estetiğinin faydaları kapsamında sayılabilecek diğer avantajları ise şu şekilde listelenebilmektedir:

• Diş estetiği tedavisi kapsamında farklı tedavi yöntemleri bulunmaktadır. Bu nedenle kişinin tam olarak beklentisine uygun bir tedavi sağlanabilmektedir.
  • Diş estetiği tedavisi uzun ömürlü olarak kullanılabilmektedir. Ancak tedavinin kullanım ömrünün uzun olması için kişinin ağız ve diş bakımına özen göstermesi ve tedaviyi alanında uzman bir doktora yaptırması gerekmektedir.
  • Diş estetiği tedavisinde en önemli husus hastanın beklentileridir. Tedavi bu doğrultuda gerçekleştirildiği için hasta tedavi sonucundan oldukça memnun olmaktadır.

Diş Estetiği Tedavisi Kimlere Uygulanabilmektedir?

Diş estetiği tedavisi uygulanabilecek kişiler konusunda sınırlama bulunmaktadır. Bu nedenle hastaya diş estetiği tedavisi uygulanabilmesi için kişinin öncelikle muayene olması ve tedaviye uygun olup olmadığını kontrol ettirmesi gerekmektedir. Diş estetiği tedavisinden faydalanamayacak kişiler şu şekilde listelenebilmektedir:

• Diş gıcırdatması olan kişilere tedavi uygulanamayacaktır.
  • Diş sıkma alışkanlığı olan kişilere tedavi uygulanamayacaktır.
  • Çapraşıklık durumu fazla olan kişilere farklı tedavilerin uygulanması gerekmektedir.
  • Dişlerinde rotasyon bulunan kişilere tedavi uygulanamayacaktır.
  • Ağız hijyeninde tedaviye engel olacak kadar problem olması halinde diş estetiği uygulanamamaktadır.
dis estetik ucreti

dis estetigi faydalari

Diş Estetiği Tedavisi Hangi Durumlarda Uygulanmaktadır?

Diş estetiği tedavisi yapılabilecek durumlar oldukça geniş olarak belirlenmiştir. Diş estetiğinin faydaları kapsamında sayılan avantajlardan yararlanılabilecek durumlar şu şekilde listelenebilmektedir:

• Ön dişlerde aralık olması
  • Kenar uyumu bozulmuş dolgu problemleri
  • Mine tabakasında meydana gelen pozisyon bozuklukları
  • Diş kırılması
  • Dişlerde aşınma olması

Çocuk diş tedavisi fiyatlarına yazımızdan bakabilirsiniz.

Diş Estetiği Tedavi Çeşitleri Nelerdir?

Diş estetiği çeşitleri, uygulanacak tedavi yöntemlerini belirlemektedir. Tedavi kapsamında hangi diş estetiği çeşidinin kullanılacağı hastanın beklentilerine ve ihtiyaçlarına göre doktor ve hastanın ortak çalışması neticesinde belirlenecektir. Bu sayede diş estetiğinin faydaları olarak sayılan avantajlardan maksimum oranda faydalanılması sağlanacaktır. Bu kapsamda kullanılabilecek diş estetiği tedavisi çeşitleri şu şekilde belirlenebilmektedir:

• Kompozit Laminate Veneer Uygulaması: Diş estetiği tedavi yöntemi olarak tercih edilebilecek en pratik yöntem sayılabilmektedir. Hastanın dişlerinde minimum seviyede tıraşlama işlemi gerçekleştirilmektedir. Ardından hastaya uygun olan plaklar kalıcı olarak takılmaktadır. Uygulamanın gerçekleştirilmesi için tek seans yeterli olmaktadır.
  • Porselen Laminate Veneer: Bu uygulama için yaklaşık 7 günlük bir süre gerekmektedir. Ancak daha sonra renk değiştirme gibi problemler yaşanmayacağı için çok daha avantajlı bir uygulamadır.