Mavibahçe Avm No:40/B Karşıyaka-İzmir

Dental İmplantların Avantajları

Diş kayıplarında sıkça başvurulan İmplant tedavisi İzmir tedavi yöntemi olan dental implant tedavilerinin avantajlarını inceliyoruz. Eskiden diş kaybı durumunda komşu dişler kesilerek yapılan köprüye ayak olarak kullanılırdı. İzmir en iyi İmplant bu tedavi yönteminde sağlam iki dişe de gereksiz yere müdahale edilmiş olurdu. Ağızda ayak olarak kullanılabilecek diş olmadığında da hastaya sabit protez yapılabilmesi mümkün olmuyordu. Dental implantlar sabit ve estetik protez konusunda devrim niteliğinde bir gelişme oldu. All in Four İmplant tedavimizde bulunmaktadır.

İmplant Tedavisi İçin Uygun Biri Miyim ?

İmplant tedavisinin yapılabilmesi için ilk önce diş etlerinizin sağlıklı olması gerekiyor. Eğer diş eti problemi yaşıyorsanız ve böyle bir rahatsızlığınız var ise periodontoloji uzmanı ile görüşerek probleminizi gidermek için yardım alabilirsiniz. Diş eti hastalığı bulunan bir kişide implant tedavisi iltihaplanma yapabilir ve yapacağımız implantın kaybına yol açabilir. Ancak implant tedavisi yapacağımız hastalarımızın sorunlarını aştıktan sonra implant tedavimize başlayabiliriz. İmplant tedavilerimiz arasında bir sürü implant çeşitlerimiz bulunmaktadır.

Ağız ve Diş Sağlığının Önemi

Toplum olarak ağız ve diş sağlığımıza önem verdiğimiz söylenemez. Diş hekimi İzmir ziyaretlerimiz ancak diş ağrımız olduğunda gündeme gelmekte. Oysa ağız sağlığımızı korumak çok da zor değil. Yemeklerden sonra dişlerimizi fırçalayıp, diş ipi ve ağız gargarası gibi ürünlerle ağız bakımımızı yaparak ve altı ayda bir düzenli olarak diş hekimimizi ziyaret ederek tüm diş sorunlarımızı önlememiz mümkün. Böylece diş tedavisi için büyük meblağlar da harcamamış oluruz. Altı ayda bir verilecek bir muayene ücreti, ağız sağlığımızın önemi düşünüldüğünde pek de önemli bir meblağ değildir. Ayrıca Cadde Dental Karşıyaka Diş Kliniği’nde muayene de ücretsizdir. Hemen bir randevu alarak genel ağız ve diş sağlığı durumunuzu ücretsiz muayene ile öğrenebilirsiniz.

Bakımsız ve sağlıksız bir ağız ve dişler, genel sağlığımızın yanında sosyal yaşantımızı ve özgüvenimizi de olumsuz etkiler. Rahatça konuşup gülemez, yemek yerken çiğneme işlevini tam yerine getiremediğimizden sürekli tedirgin oluruz. Bu durum sürdükçe psikolojik olarak çekingen ve pasif bir ruh hali üzerimize yapışır. Hâlbuki sağlıklı dişler ve kokmayan bir nefes kendimize tam güvenle hareket etmemizi sağlar.

Diş Tedavisi Ücretleri Yüksek midir?

Diş tedavi ücretleri aslında, genel kanı olarak aklımıza yerleştiği gibi, yüksek değildir. Biz diş sağlığımızı aşırı derecede ihmal ettikçe yapılması gereken tedaviler de katlanarak birikmektedir. En sonunda diş ağrısından kıvranarak diş hekimine gittiğimizde, birkaç dişimize dolgu, birkaç dişimize kanal tedavisi, en az bir diş çekimi, detartraj ve diş eti tedavisi gibi uzunca bir tedavi listesiyle karşılaşırız ki bu liste de oldukça kabarık bir meblağ olur. Fakat günde 10 dakikalık bir bakımla tüm bu tedavi masraflarının önüne geçebilmemiz mümkün.

Ağız ve Diş Sağlığımızı Nasıl Koruyabiliriz?

Her yemekten sonra mutlaka dişlerimizi fırçalamalı ve ayrıca diş ipi kullanmalıyız. Bununla birlikte yatmadan önce ağzımızda, dilimizin özellikle arka kısmında biriken bakterilerden kurtulmak için ağız gargarası kullandığımızda ağız ve diş sağlığımız bozulmaz. Dolayısıyla gönül rahatlığıyla altı ayda bir muayene için en yakın diş hekiminizi ziyaret edebilirsiniz. Ücretsiz muayene olmak için de İzmir Karşıyaka’da bulunan Cadde Dental Diş Polikliniği’mize gelebilirsiniz.

Ziyaretçi Yorumları

Bir Yorum Yazın

Tedaviler ve randevu almak; daha fazla bilgi edinmek için arayınız.